2 צפייה בגלריה
ליאו מסי כועס
ליאו מסי כועס
ליאו מסי כועס
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן אמנם בנתה הקיץ את אחד מהסגלים הנוצצים ביותר שנראו אי פעם בכדורגל העולמי, אך על המגרש זה ממש לא מרגיש כך. הקבוצה מעיר האורות אמנם מוליכה את הליגה הצרפתית עם פער של 13 נקודות מהשנייה, מארסיי, שעם משחק חסר, אך ממש לא משכנעת וזה בלשון המעטה, אחרי שסיימה אמש (שבת) בתיקו שני ברציפות בליגה כשחילצה בתוספת הזמן 1:1 מלאנס. אגב, זאת הפעם הראשונה שמאוריסיו פוצ’טינו לא מנצח שני משחקים רצופים כמאמן פאריס.
ב’לאקיפ’ הצרפתי קטלו את פ.ס.ז’ על ההופעה שלה: “פאריס סחטה נקודה בדרך נס. אחרי שלאנס הייתה טובה יותר לכל אורך המשחק, פ.ס.ז’ הצליחה לסחוט תיקו. הם עדיין מאכזבים מאוד ובסופו של דבר יכולים להיות מרוצים שסחטו תיקו”. ב’לה פריסיאן’ נכתב: “פ.ס.ז’ הצליחה לסחוט נקודה. היא הלכה על חבל דק במשך דקות ארוכות”.
קשר פ.ס.ז’, מרקו וראטי, אמר בסיום המשחק: “לאנס היא קבוצה שמשחקת בדרך מאוד מסוימת, זו קבוצה שאני מאוד אוהב, יש להם הרבה אומץ. הם שיחקו כמו קבוצת פרמייר ליג. זה היה משחק מאוד אינטנסיבי שנמשך עד הרגע האחרון, הראינו הרבה אופי. רצינו לנצח, אבל אני חושב שהקהל קצת פחות אהב את המשחק הזה. אנחנו אוהבים לשלוט במשחק, אך זה היה קשה נגדם”.
2 צפייה בגלריה
מרקו וראטי מאוכזב
מרקו וראטי מאוכזב
מרקו וראטי מאוכזב
(רויטרס)