1 צפייה בגלריה
שחקני פרייבורג חוגגים
שחקני פרייבורג חוגגים
שחקני פרייבורג חוגגים
(האתר הרשמי של פרייבורג)
עבור רוב חובבי הכדורגל, השם פרייבורג לא אומר יותר מידי, אך הערב (ראשון) הקבוצה מבירת היער השחור נכנסה לספרי ההיסטוריה כאשר הביסה 0:6 את ברוסיה מנשנגלדבאך בחוץ. האורחים הובילו 0:5 כבר בדקה ה-25 והוסיפו את השער השישי עוד לפני שנגמרה המחצית הראשונה. לא פחות משישה כבושים שונים מצאו את הרשת עבור פרייבורג, במחצית ראשונה היסטורית.
החגיגה החלה כבר בדקה השנייה. מקסימילאן אגשטיין כבש את הראשון אחרי בישול של קווין שייד. שלוש דקות בלבד חלפו, ושייד הכפיל את היתרון של האורחים עם שערו הראשון העונה. פרייבורג לא עצרה, ובדקה ה-13 פיליפ לינהארט הבלם כבש את השלישי של האורחים, שש דקות לאחר מכן, ניקולס הופלר כבש את הרביעי.
משנגלדבאך לא הצליחה להתאושש ובדקה ה-25 התבוסה הפכה להשפלה. לוקאס הולר כבש את החמישי וקבעה היסטוריה עבור הקבוצה הצנועה, שהפכה קבוצת החוץ הראשונה אי פעם שכובשת חמישה שערים ב-25 הדקות הראשונות. אם לא די בכך, ניקו שולטרבק כבש את השער השישי עוד לפני השריקה למחצית. פרייבורג עלתה למקום הרביעי כשהיא עם 25 נקודות, ברוסיה מנשנגלדבאך ירדה למקום ה-13 כשהיא במרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

שטוטגרט – הרטה ברלין 2:2

משחק נוסף שהתקיים בליגה הגרמנית, נגמר בתיקו שלא משרת אף אחת מהקבוצות. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-17 משער של עומאר מרמוש, שטוטגרט המשיכה ללחוץ על הגז ובדקה ה-19 פיליפ פורסטר הכפיל את היתרון של המארחים. רגע לפני הירידה למחצית הראשונה, סטפן יובטיץ’ הוותיק צימק את התוצאה והחזיר את האורחים לחיים. יובטיץ’ השלים צמד בדקה ה-76 והעניק לקבוצתו נקודה יקרה. שתי הקבוצות נותרו מסובכות בתחתית, כאשר הרטה רחוקה שתי נקודות מהקו האדום, בעוד שטוטגרט במרחק נקודה אחת בלבד.