3 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב ידעה שהיא חייבת לנצח הערב (ראשון) את בית”ר ירושלים במידה והיא רוצה לצאת לדרך חדשה העונה בליגת העל וכך היא עשתה. זה לא היה פשוט, אך שחקניו של ברק יצחקי גברו 1:2 על הירושלמים בטדי במסגרת המחזור ה-12 ועלו לפחות באופן זמני למקום הרביעי בטבלה.
מאמן המנצחת, ברק יצחקי, אמר בסיום: “היינו עדיפים. שיחקתי פה יום או יומיים ואני יודע איך זה לקבל את בית”ר ירושלים במצב הנוכחי. הם עשו משחק די טוב אבל אני חושב שהקבוצה הטובה ניצחה. האמת שהצהרנו מהיום הראשון כשירדתי לקווים שזה יהיה זמני, אני יודע שזה לוקח יותר זמן ממה שציפינו אבל אני מקווה שיהיו לנו חדשות בקרוב”.
עוד הוסיף: “יש לנו רצף ארוך מאוד של משחקים, גם מה שהיה לנו וגם המשחקים שיהיו לנו בשבועות הקרובים. צריך לחלק את הכוחות, אופיר (דוידזאדה) מקצוען אמיתי שמתאמן ברמה גבוהה מאוד כל הזמן, גם כשהוא לא משחק. קשה להיות כל הזמן בתחרות עם סבוריט כי הוא באמת שחקן מצוין אבל כל הכבוד לו. עכשיו הגיע הרגע המתוק, הוא עשה בישול יפה המאוד”.
על העובדה שמכבי ת”א עדיין לא מינתה מאמן חדש, אמר יצחקי: “אני לא חושב שזה עושה נזק. זה קרה בעבר וגם במועדונים יותר גדולים. אני מבין שזה לא דבר נורמלי אבל זה כבר קרה. אני מכיר את השחקנים האל המספיק טוב, הם משקיעים באימונים. אני חושב שהרמת אימונים שלנו מאוד טובה, ואנחנו צריכים להחזיר את הביטחון קצת כדי להביא נקודות, בשיניים גם אם צריך, כי אין ארוחות חינם בליגה הזאת”.
3 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(רדאד ג'בארה)
על התנהלות המועדון אמר יצחקי: “אנחנו לא מדברים עם מאמנים כל עוד יש לנו מאמן. אני לא חושב שזאת דרך נכונה, לא פתחנו משא ומתן או דיברנו אם אף מאמן כל עוד יש מאמן לקבוצה. ביום שפטריק (ואן לוון) פוטר התחלנו להסתכל על שמות ולבחון. היו כמה מועמדים שנפלו בדרך. חבל, דווקא מועמדים טובים והיו עוד מועמדים שאנחנו בוחנים ועדיין מראיינים”.
יצחקי התייחס גם לעתידו: “להיות מאמן קבוע? לא אומר אף פעם לא, אולי בעתיד. יש איזושהי תשוקה כשאתה עולה על הדשא. אני לא יכול לשקר, אתה מתחיל להרגיש את המתח, האווירה והלחץ וזה משהו שעושה לי את זה. כל הקריירה שלי שיחקתי תחת לחץ וגם עכשיו. אני אעשה את זה כל עוד יצטרכו ואני חושב שגם מגיעה מילה טובה לקורס פרו שעשינו ועזר לי נורא, כמו גם לכל המאמנים שעבדתי איתם ולקחתי מהם רעיונות. אני מתמקד במשהו אחר ואולי בעתיד”.
3 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(רדאד ג'בארה)