1 צפייה בגלריה
כדורגל נשים
כדורגל נשים
כדורגל נשים
(צילום מושיק אשרי אסא תל אביב)
המחזור השביעי בליגה העל לנשים בכדורגל הגיע לסיומו הערב (ראשון) כאשר במוקד מ.כ רמת השרון הפסידה 1:0 לרעננה והמשיכה להתרחק מצמרת הטבלה. אסא ת”א גברה 1:2 על מכבי חדרה ועלתה באופן זמני לראשות הטבלה.

הפועל רעננה – מ.כ רמת השרון 0:1

הבנות מרעננה יצאו עם ידן על העליונה בדרבי של השרון. גיליין כרים עשתה את הבדל במשחק עם שער הניצחון בדקה ה-56. המארחת רשמו את ניצחונן השני בלבד העונה שאפשר להם לעלות מעל לקו האדום ולהשוות בנקודות ליריבתן. מנגד, רמת השרון התבסכה בתחתית בעקבות ההפסד והיא מתרחקת מהחבורה המובילה.

מכבי כשרונות חדרה – אסא ת”א 2:1

אסא ת”א רשמה ניצחון במשחק חוץ קשה ועלתה באופן זמני למקום הראשון בטבלה. התל אביביות רשמו ניצחון חמישי העונה והן עם 16 נקודות, שלוש יותר מקריית גת, לה משחק חסר. צמד מהיר של טליה זומר העלה את אסא ליתרון כפול במחצית הראשונה. מריה אלמצרי הצליחה רק לצמק את התוצאה בדקה ה-91.

מכבי בנות עמק חפר – הפועל באר שבע 1:1

הבנות מעמק חפר פספסו הזדמנות גדולה להיצמד לחבורה המובילה בליגה. באר שבע מצידה, אספה נקודה חשובה מאוד בקרבות התחתית. רובן צריטי העלתה את האורחת ליתרון כבר בדקה ה-14, גקלין אוסאו השוותה בדקה ה-45 וקבעה את תוצאת המשחק.

הפועל מרמורק – בנות נתניה 2:2

בנות נתניה השיגו את הנקודה הראשונה שלהן העונה וסיבכו את מרמורק איתן בתחתית. הנתנייתיות, שכאמור רשמו עד כה חמישה הפסדים, עלו ליתרון כפול מצמד של אופיום מייבל מיכאל. רוני שימריך ולא חוסיין השוו עבור הבנות מרחובות. התוצאה לא משרתת את מרמורק שנשארה מתחת לקו האדום.