3 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה, שטיפסה אמש (ראשון) לראש הטבלה לאחר הניצחון המוחץ 0:4 על נוף הגליל, תחזיק אצבעות ליריבה העירונית הפועל חיפה שתארח את הפועל באר שבע. כל תוצאה פרט לניצחון של הדרומיים, והאלופה תוכל בסיפוק רב להחזיק שוב במקום הראשון הכל כך מוכר מהעונה הקודמת לפחות עד למחזור הבא.
הקבוצה תצא כבר מחר להולנד למשחק ביום חמישי מול פיינורד ובכך תסיים את הקמפיין האירופי בקונפרנס ליג כאשר רשימת הפצועים למשחק כוללת את סאן מנחם, מחמוד ג'אבר, ראיין סטריין, אורי דהן ונטע לביא. גם טאלב טוואטחה שלא היה בסגל בגלל מחלה, בספק ליציאה להולנד. לגבי מנחם שנפגע בקרסולו ודידה בסיום על רגלו, בחיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק בשני הבא מול בית"ר ירושלים. לגבי ג'אבר המצב כרגע לא ברור ויש רצון שלא להעמיס על השחקן אחרי שמתח שוב את שריר הירך האחורי.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
(עמרי שטיין)
אמש מול נוף הגליל היה זה שוב עומר אצילי שכבש והעלה את מאזנו לתשעה שערים בדומה לאלון תורג'מן: "בקצב הזה אין ספק שעומר יהיה מלך השערים בסיום העונה. מדובר בכוכב אמיתי שברגע אחד משנה משחק. שחקן שובר שוויון הכי טוב בעשור האחרון שהיינו יכולים לצרף", אמרו בחיפה.
אצילי לא היה היחיד שזכה למחמאות. בחיפה מציינים שגם מוחמד אבו פאני שנכנס כמחליף וכבש את השער השלישי מוכיח את יכולת הכיבוש שלו כאשר הוא מצטרף ומאיים על השער מהקו השני. הקשר, כך אומרים בחיפה, השתדרג בעיקר בזכות העובדה שבכל הזדמנות שיש לו הוא מחפש את שער היריבה ומנסה להיות מעורב במשחק ההתקפה.
3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני חוגג
מוחמד אבו פאני חוגג
מוחמד אבו פאני חוגג
(עמרי שטיין)
בארבעת המשחקים האחרונים האלופה כבשה לא פחות מ-16 שערים ודומה שבראש המכונה ההתקפית הזאת מלבד אצילי עומד כיום דין דוד שזוכה לקרדיט כחלוץ מוביל בהתקפת הקבוצה, בעוד גודסווי דוניו ובן שהר הפכו לאלטרנטיבה לחלוץ שהגיע מאשדוד. מיד לאחר המשחק מול בית"ר, מכבי חיפה תוכל להתפנות לגבי עיצוב הסגל לקראת ינואר.
בינתיים נמכרו כבר 24,500 כרטיסים לאוהדי חיפה לקראת המשחק מול בית”ר במכירה המוקדמת. בקופות נותרו עוד 2,000 כרטיסים וכ-26,500 ירוקים צפויים להיות ביציע. לבית”ר הוקצו 3,000 כרטיסים ו-1,000 נוספים הוקצו לטובת הפרדה בין היציעים.