3 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(ראובן שוורץ)
אכזבה בהפועל ירושלים אחרי המשחק אתמול (ראשון) מול הפועל תל אביב שהסתיים ב-1:1. למרות העובדה שזיו אריה היה צריך להסתדר עם 10 שחקנים כבר מהדקה ה-33 במשחק חוץ לא קל בבלומפילד, התחושה הכללית שהקבוצה יכלה להיות בשלב הזה של הליגה עם הרבה יותר נקודות.
“חילקנו מתנה אתמול”, אמרו בירושלים. “באנו לבלומפילד, הרגשנו בנוח ועשינו התאמות אחרי ההרחקה, שיחקנו דקות ארוכות עם אדום, אבל עלינו ליתרון, בוא נאמר שאיך שהתפתח המשחק אז לקחנו נקודה יקרה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לחזור לנצח”.
3 צפייה בגלריה
זיו אריה. אופטימי לקראת העתיד
זיו אריה. אופטימי לקראת העתיד
זיו אריה. אופטימי לקראת העתיד
(ראובן שוורץ)
בינואר ינסה המנהל המקצועי שי אהרון להתחזק ב-2-3 שחקנים. בהפועל ירושלים אין יותר מדי כסף לחיזוק ולכן ייתכן שלצד חיזוק מתוכנן ישוחררו שחקנים שלא מרוצים מהם בצוות המקצועי. “אנחנו לא מועדון עשיר, נרצה להתחזק ב-2-3 עמדות, נחפש שחקנים, אם נצליח להביא שחקנים בעמדות שאנחנו רוצים להתחזק, זה יהיה משמעותי”, אמר המאמן זיו אריה על התוכניות לקראת חלון העברות של ינואר.
במחזור הקרוב תפגוש הפועל ירושלים בטדי את הפועל חיפה וככל שהליגה מתקדמת הפועל ירושלים עשויה להסתבך אם לא תחזור לנצח. “אני חי בשביל להשאיר את הפועל בליגה, זו המטרה הראשונה שלנו, ניתן את החיים שלנו בשביל זה, הליגה עוד ארוכה” אמר המאמן וסיכם: “תעברו משחק משחק ותראו שחוץ משני משחקים לא טובים שלנו מול בית”ר בדרבי ומול מכבי תל אביב, בשאר המשחקים היינו שם. נוף הגליל - שליטה מוחלטת ולא ניצלנו מצבים. חדרה - חצי ראשון שלהם חצי שני שלנו עם שבעה מצבים שלא ניצלנו. סכנין - אותו דבר, קריית שמונה - משחק חד צדדי, מכבי פתח תקווה ונתניה - ניצחנו. הדרך שלנו טובה צריך להמשיך ולהאמין שזה יגיע”.
במועדון ביקרו את אווקה אשטה שהורחק בדקה ה-33. “אי אפשר לייחס את זה לעובדה שמדובר בשחקן צעיר, השחקן כבר שלוש שנים בליגה לאומית ועכשיו בליגת העל, יש לו כמות משחקים וזו שטות מה שהוא עשה”, אמרו בירושלים.
3 צפייה בגלריה
אווקה אשטה. "עשה שטות"
אווקה אשטה. "עשה שטות"
אווקה אשטה. "עשה שטות"
(ראובן שוורץ)