1 צפייה בגלריה
שחקני אמפולי חוגגים
שחקני אמפולי חוגגים
שחקני אמפולי חוגגים
(רויטרס)
המחזור ה-16 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שני משחקים מעניינים במיוחד: באצטדיון ‘קארלו קסטלאני’ שבאמפולי, הקבוצה המקומית ניצחה 1:3 את אודינזה משערים של פטאר סטויינוביץ', נדים בייראמי ואנדראה פינמונטי לאחר שג’רארד דאולופאו כבש ראשון לזכות האורחת. במשחק השני, באצטדיון ‘סרדיניה ארנה’, קליארי וטורינו נפרדו ב-1:1 משער עצמי של אנדרה קארבוני ושוויון של ז'ואאו פדרו. המשחק בין אמפולי לאודינזה שודר בערוץ ONE2 למנויי YES ,HOT, סלקום TV ופרטנר TV

אמפולי – אודינזה 1:3

האורחת פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של דאולופאו בדקה ה-22. עם פתיחת המחצית השנייה, הכחולים חזרו למשחק עם שער של סטויינוביץ' בדקה ה-50, כאשר נדים בייראמי קבע מהפך כתשע דקות לאחר מכן. פינמונטי חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-78 והשלים מהפך גדול.
החבורה של אאורליו אנדריאצולי רשמה הודות לניצחון משחק שלישי ברצף ללא הפסד ועלתה למקום ה-11 בטבלה עם 23 נקודות. המנצחת תתארח במחזור הבא אצל נאפולי מהפסגה. מנגד, אודינזה סופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון ונשארה במקום ה-14 בליגה האיטלקית עם 16 נקודות, כשהיא תפגוש במחזור הקרוב את מילאן החזקה.

קליארי – טורינו 1:1

השוורים עלו ליתרון בדקה ה-33 משער עצמי של קארבוני, אך בדקה ה-53 נעשה צדק עם המארחת, שאיימה יותר והרשימה במשחק, בזכות שער וירטואוזי של פדרו במספרת, שקבע כי שתי הקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות. חניכיו של וולטר מצארי רשמו משחק שמיני ברצף ללא ניצחון שממקם אותם במקום ה-18 בליגה מתחת לקו האדום עם 10 נקודות, תתארח במחזור הבא אצל אינטר מהפסגה. מנגד, גם האורחת לא כל כך מרשימה לאחרונה לאחר שרשמה משחק שלישי ללא ניצחון. החבורה של איבן יוריץ’ במקום ה-13 בטבלה עם 19 נקודות ויארחו במחזור הבא את בולוניה.