3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה מתקשים להבין איך בשבוע אחד בו שיחקה מול שלוש מהגדולות: מכבי ת"א, בדרבי נגד מכבי חיפה ואתמול (שני) מול הפועל באר שבע, הקבוצה שזכתה בלא מעט מחמאות בפתיחת העונה, איבדה כל כך הרבה מניות וסיימה עם אפס מתוך תשע נקודות אפשריות.
בחיפה אמנם טוענים שהמשחק מול ב"ש היה טוב יותר מהמשחקים הקודמים, בטח יותר טוב מהדרבי בו נכנעו 5:1, אבל אין בכך כדי להצדיק את העובדה שאלמלא יכולת מצוינת של השוער השני טל בומשטיין, התוצאה יכולה הייתה להיות הרבה יותר גבוהה. התחושה הכללית בקבוצה היא שמשהו נסדק בה. אף אחד לא ציפה שחסרונו של אלון תורג'מן יהיה כזה קריטי, מה שמעיד יותר מכל על כך שלשחקני המפתח אין מחליפים מספיק טובים בצד האדום של הכרמל.
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
אחד השחקנים הטיב לבטא את התחושות: "אנחנו נראים על הפנים אחרי שפתחנו טוב את העונה. יש תחושה שאנחנו בלי אנרגיות ואין ממש הסבר לכך. פתאום בשבוע אחד הכל התהפך לנו. יש לנו משחק בטדי מול הפועל ירושלים, בו נהיה חייבים להתרומם ולנצח אם אנחנו לא רוצים ליצור כדור שלג שיהיה קשה לעצור”.
הבעלים יואב כץ בחר הפעם שלא להעביר ביקורת מתוך רצון לשמור על אווירה אופטימית לגבי ההמשך: “בסה"כ היה לנו משחק סביר וטוב יותר מקודמיו. יש לנו מאמן מצוין וסגל שחקנים טוב שידעו לצאת מזה כבר במשחק מול הפועל ירושלים. כרגע אנחנו במקום שמוביל לפלייאוף העליון ואני בטוח שנתבסס במקומות האלו”.
טל בומשטיין שבמשחקו הראשון בליגת העל עשה עבודה מצוינת אמר: "אלישע לוי, שהוא אחד המאמנים הגדולים בכדורגל, ומאמן השוערים פיני אברהםף נתנו לי את כל הביטחון הנדרש. אוהד לויטה שנפצע חיזק ועודד אותי לפני המשחק. אין בחדר ההלבשה לחץ ופאניקה ויש כאן שחקנים טובים שיחד נצא מזה”.
3 צפייה בגלריה
טל בומשטיין
טל בומשטיין
טל בומשטיין
(עמרי שטיין)