1 צפייה בגלריה
ייעדר. סרג' גנאברי
ייעדר. סרג' גנאברי
ייעדר. סרג' גנאברי
(רויטרס)
ברצלונה תצטרך לנצח הערב (רביעי, 22:00) את באיירן מינכן כדי להבטיח לעצמה את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל את הבווארים זה מעניין קצת פחות. רוברט לבנדובסקי וחבריו כבר הבטיחו את המקום הראשון וינסו לסיים את שלב הבתים עם ניצחון, אבל יצטרכו לעשות את זה בסגל חסר, בדיוק כמו יריבתם.
"לצערנו לאון גורצקה היה צריך להפסיק להתאמן ולא יוכל לשחק", אמר יוליאן נאגלסמן במסיבת העיתונאים על הקשר שסוחב פציעה, "סרג' גנאברי סבל מבעיה בירך מול דורטמונד וגם הוא לא יוכל לשחק. לזביצר ייקח עוד זמן כדי לחזור, הוא מתאמן בצד. לגבי שופו מוטינג, יש לו עדיין כמה בעיות והוא עוד לא יכול להתאמן".
נאגלסמן דיבר גם על יוזואה קימיך שהיה חיובי לקורונה לאחרונה: "הוא יעבור בדיקת ביום המשחק ועקרונית, הוא אמור לצאת מבידוד, אבל אין היגיון בלתת לו לשחק ישר, צריך לחשוב יותר על מיינץ בשבת". מאמן באיירן התייחס גם ללוקה הרננדס: "הוא במצב טוב, אבל לא בטוח אם הוא יכול לפתוח".
נאגלסמן גם שלח מסר לבארסה, שתצטרך לנצח את באיירן במקרה שבנפיקה תנצח את דינמו קייב במשחק המקביל: "אנחנו שמחים שהבטחנו את המקום הראשון, אבל זה עדיין משחק חשוב ואנחנו רוצים להיות הוגנים עבור שאר הקבוצות”. המאמן הוסיף: “לבארסה יש עדיין שחקנים מהטופ העולמי, העניין הוא לא להדיח אותם, אלא לקחת שלוש נקודות מבחינתנו. אני עדיין רואה בהם כמועמדים לזכייה בצ'מפיונס. עם צ'אבי, ההגנה שלהם גבוהה יותר והם לוחצים טוב יותר, אבל גם יש להם שטחים מאחור".
קינגסלי קומאן שהוזכר כמועמד לחזק את בארסה, הוסיף: "בארסה עדיין קבוצה טובה מאוד ותמיד קשה לנצח אותה. העתיד שלי? כרגע אני רוצה לסיים את העונה בצורה טובה ואח"כ נראה, יש לי כמה אופציות. תמיד רציתי לשחק במועדון מהאופ ובאיירן היא אחד המועדונים האלה".
בתוך כך, בגרמניה דווח שבאיירן רוצה להאריך את חוזהו של לבנדובסקי עד 2025. נאגלסמן, חסן סליהמידז'יץ' ואוליבר קאן הצטרפו לפולני בטקס כדור הזהב לאות הערכה, אך בינתיים מה שמסבך את העניינים הוא סוכנו של החלוץ, פיני זהבי. אחת הסיבות היא שהאחרון ונציגי באיירן התרחקו בעקבות המו"מ עם דויד אלאבה, שגם אותו מייצג זהבי. כזכור, בקיץ האחרון האוסטרי החליט לעבור לריאל מדריד.