3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד. ערב גורלי
כותרות העיתונים בספרד. ערב גורלי
כותרות העיתונים בספרד. ערב גורלי
(צילום מסך)
ברצלונה עברה לא מעט משברים לאחרונה, אך כל אלו עלולים להתגמד בסוף הערב (רביעי) כאשר הקבוצה תעלה למשחק הכי חשוב שלה בשנים האחרונות, ב-22:00 אצל באיירן מינכן במסגרת המחזור השישי והאחרון של שלב הבתים בליגת האלופות, וזה שיכול להשאיר את צ’אבי מחוץ למפעל הבכיר ביבשת.
בשורה התחתונה, בארסה אמנם תלויה בעצמה, אך המשימה קשה במיוחד, כשמנגד ניצבת המכונה הבווארית: באיירן, לה 15 נקודות כבר עלתה כמובן, אך תבוא לשחק על היוקרה וממש לא תוריד רגל מהגז. לבארסה שבע נקודות, שתיים יותר מבנפיקה, כשלפורטוגלים יש יתרון במקרה של שוויון נקודות בזכות אותו 0:3 גדול על הספרדים. המשמעות: ניצחון של הקטלונים והם יעלו בכל מקרה, כאשר כל תוצאה אחרת והם יקוו למעידה של בנפיקה במשחק המקביל מול דינמו קייב.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
בתקשורת הספרדית מכינים את הקרקע: “ריכוז, יציבות, אמונה”, “זמן לנקמה”, נכתב, וב’מונדו דפורטיבו’ הוסיפו את האמרה הידועה: “להיות או לא להיות”, כשכמובן מדובר במשחק של להיות או לחדול וממנו לא תהיה לצ’אבי ושחקניו דרך חזרה, שכן הדחה ומעבר לליגה האירופית תהיה כאוס עצום בממדים של האימפריה מספרד. עוד צוין ב’מונדו’: “העתיד של בארסה יוכרע הערב”. המשחק, כזכור, יהיה בדלתיים סגורות בגרמניה.
המפגשים האחרונים בין הקבוצות מציגים תמונה ברורה וחד משמעית. ה-0:3 לבאיירן בקאמפ נואו במשחק האחרון הגיע שנה לאחר אותו 2:8 מוחץ ומשוגע. הגרמנים ניצחו בכל שלושת המשחקים האחרונים מול הקטלונים, כשהפעם האחרונה בה בארסה יצאה עם ידה על העליונה הייתה במאי 2015, עם 0:3.
לקראת המשחק הערב, בספרד מספרים כי ייתכן שאוסמן דמבלה יפתח ב-11 של צ’אבי, שרוצה מהירות בצדדים. בהרכב המשוער של ’מונדו דפורטיבו’ ניצבים יחד עם הצרפתי גם גאבי וממפיס דפאיי, כשבקישור ניקו גונסאלס עם פרנקי דה יונג וסרחיו בוסקטס ובהגנה אריק גארסיה, רונאלד אראוחו, ג’רארד פיקה וג’ורדי אלבה. מנגד, אמורים לפתוח בחלק הקדמי תומאס מולר, ג’מאל מוסיאלה ורוברט לבנדובסקי.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
(רויטרס)
אם כבר מדברים על הפולני, הוא ינסה לשפר את המאזן האדיר שלו, שעומד על 27 שערים העונה בכל המסגרות, שניים יותר מכל הסגל של הקטלונים ביחד. בליגת האלופות, יש ללבנדובסקי תשעה שערים, לעומת שניים בלבד של יריבתו. הוא לא הצליח למצוא את הרשת בשלושה משחקים בלבד העונה, כשבארסה נכשלה בשבעה מקרים.