1 צפייה בגלריה
לא עוצר. לברון ג'יימס
לא עוצר. לברון ג'יימס
לא עוצר. לברון ג'יימס
(רויטרס)
הגיל הוא רק מספר? לברון ג'יימס יחגוג יום הולדת 37 בסוף החודש, אבל על הפרקט הוא מצליח להסתיר את זה לא רע בכלל. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא כיכב עם 30 נקודות לצד חמישה אסיסטים וארבעה ריבאונדים בניצחון של לוס אנג'לס לייקרס 102:117 על היריבה המושבעת, בוסטון, ובסך הכל הוא ירד מ-30 נקודות רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים.
על הדרך קינג ג'יימס הגיע גם לציון דרך מרשים מכיוון שזה היה משחקו ה-50 בקריירה עם 30 נקודות לפחות מול הסלטיקס, כולל בפלייאוף. בכך הוא הפך לשחקן החמישי בהיסטוריה שעושה את זה במשחק שבו הלייקרס השוו את המאזן העונתי מול בוסטון (1:1) ורשמו את ניצחונם הרביעי בששת המשחקים האחרונים.
"היו לנו הרבה רגעים טובים במשחק הזה ואנחנו רוצים להמשיך ככה", אמר כוכב לוס אנג'לס שקלעה ב-56.5% מהשדה בשלושת הרבעים הראשונים, "היו כמה דברים שאנחנו יכולים לשפר, אבל זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו. לא הייתי על הפרקט הרבה כמו שהייתי רוצה העונה, אבל אני פשוט מנסה לעזור לקבוצה".
כוכב העבר של הלייקרס, מג'יק ג'ונסון, אהב את מה שראה וצייץ בטוויטר: "ראינו את לברון הישן והטוב עם 18 נקודות במחצית הראשונה ו-30 במשחק כולו. נהנתי לראות את הלייקרס מנצחת את הסלטיקס השנואים בסטייפלס סנטר".