1 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
ראלף ראנגניק הגיע למנצ’סטר יונייטד במטרה לעשות שינוי. המאמן הגרמני, שידריך את השדים האדומים עד סיום העונה, אישר שתי “החתמות” ראשונות על הקווים, כאשר לראשונה מאז 2001 ימונה פסיכולוג ספורט לקבוצה האנגלית.
הגרמני טען במסיבת העיתונאים לקראת המשחק במחזור הנעילה של שלב הבתים בצ’מפיונס מול יאנג בויז: “אני מרוצה מאוד מהצוות שפגשתי בשבוע שעבר, החלטנו להביא את סאשה לנס, פסיכולוג ספורט. עבדתי איתו בלייפציג ושמרנו על קשר אחד את השני מאז”.
עוד אמר ראנגניק: “אציג את סאשה לקבוצה ברגע שיסתדר העניין עם אישור העבודה, צירפנו בנוסף את כריס ארמאס, שהיה עוזרו של ג’סי מארש בניו יורק רד בולס ויגיע להיות חלק מצוות האימון”. הפסיכולוג החדש של הקבוצה עבד בלייפציג בין 2015 ל-2018, כאשר ארמאס מונה בספטמבר 2020 למאמן הראשי של הקבוצה מה-MLS במקומו של מארש, ובהמשך אימן בטורונטו עד שהפסיד שישה משחקים רצופים ושוחרר בינואר.
לקראת המשחק מול יאנג בויז בליגת האלופות, ראנגניק הזמין 13 שחקני הקבוצה הבוגרת להתכנסות בבית המלון ובניהם, דוני ואן דן בייק ודין הנדרסון, שצפויים לפתוח. הכוכב הגדול של מנצ’סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, לא נכלל ברשימה והוא לא צפוי להיכלל בסגל. כמוהו גם: ברונו פרננדש, ג’יידון סאנצ’ו ומרקוס רשפורד, שיזכו למנוחה.