2 צפייה בגלריה
ספיר ברמן
ספיר ברמן
ספיר ברמן
(אורן בן חקון)
כפי שפורסם ב-ONE, ספיר ברמן נכשלה לאחרונה במבחן כושר ולכן לא שובצה לשפוט בליגה הלאומית. כעת, השופטת עומדת בפני מבחן נוסף ומתכוונת לעבור את המבדק הרגיל לגברים ולא זה שמיועד לנשים, כאשר רק במקרה שהיא תחווה קושי מסוים היא תבצע את המבחן המקל יותר.
בסביבתה של ספיר ברמן מספרים כי היא התאמנה לאורך כל השבועיים האחרונים, עשתה ארבע פעמים בשבוע אימוני בוקר לקראת מבדק הכושר הגופני והיא חדורת מטרה לעבור את המבחן הרגיל שמיועד לגברים. “ספיר לא מאמינה בלהתפשר ולא מאמינה בלוותר לעצמה בשום דבר. היא מסתכלת קדימה וכל מה שהיא רואה זה את תחום השיפוט, להתמקצע בו ולהגיע לכמה שיותר הישגים. בכירים באיגוד השופטים הציעו לספיר לעבור את המבחן של הנשים, אך היא מתעקשת לעשות את המבחן של הגברים”, סיפרו מקורביה.
2 צפייה בגלריה
ספיר ברמן
ספיר ברמן
ספיר ברמן
(ראובן שוורץ)
כזכור, אחרי שנכשלה במבחן הכושר פרסמה ברמן פוסט בו הסבירה בין היתר את אשר עובר עליה בתקופה האחרונה, כאשר ציינה: “עד כה השינוי הגופני שאני עוברת בתהליך מסב לי אושר כמעט בכל היבט, אבל ‘כמעט’ זה לא מספיק עבורי. אני מתמודדת בחודשים האחרונים עם קושי חדש עבורי. קושי שלא הייתי מאמינה שאי פעם אצטרך להתמודד איתו – כושר גופני”.
עוד כתבה השופטת: “יש לכך המון סיבות, פיזיולוגיות והורמונליות, אבל מבחינתי הן רק תירוץ. המסע שלי הוא להתחבר לגוף הזה גם בהיבט של הכושר הגופני וגם להבין באילו דרכים אני מוציאה ממנו את המיטב. אני הולכת לשרוף את הדשא! אעדכן”.