1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(אורן בן חקון)
המחזור ה-11 בליגת נערים ב' מרכז, נפתח בסערה מצד מכבי קביליו יפו, שמוליכה את הטבלה ביד רמה. אחרי 11 מחזורים, יפו נמצאת במקום הראשון עם 33 נקודות, 77 שערי זכות ורק 2 שערי חובה. הקבוצה, אותה מאמן יהונתן פרץ, רשמה ביום ראשון האחרון ניצחון ענק 0:21 על מכבי שעריים. אין ספק שמצטיין המשחק היה דניאל ינו, שכבש תשיעייה(!), כשחמישה משעריו היו בתוך עשר דקות בלבד (17', 20', 24', 26' ו-27'). לכל התוצאות והטבלאות בליגות הנוער והנערים, היכנסו ללשונית “משחקי היום” בלוח התוצאות באפליקציית ONE.
דניאל ינו כבש את השער הראשון כבר בדקה ה-5 למשחק. עם סיומה של המחצית הראשונה, יפו הייתה ביתרון של 0:10. בסיום, כאמור, מכבי קביליו יפו ניצחה את מכבי שעריים בתוצאה 0:21. כבשו לזכות יפו: דניאל ינו עם תשיעייה, מרק בריסקין ולירון כהן עם רביעיות כ"א; אדאנה אדמאסו, דני גוכמן, מנואילת קאסיה ואושר זמיר כבשו שער אחד כל אחד.
מי שיכולה ללמוד מהכדורגל המרשים, היא הקבוצה הבוגרת של איציק ברוך, שתתמודד ביום שישי הקרוב מול מכבי שעריים, במסגרת המחזור ה-14 בליגה א’ דרום. מכבי קביליו יפו תגיע למשחק אחרי ההפסד באילת. אמנם סיכוי קלוש, עד מקרי בהחלט, לקבל תוצאה שכזו בבוגרים, אבל בהחלט יש מי שמייחלים לראות כדורגל רב שערים ברמלה. בתוך כך, נודע למערכת ONE כי מי שקיבל את סרט הקפטן במועדון הוא ערן לוי, אחרי שההנהלה שללה זאת מצד גל עיני, שחזר אליה בעונה שעברה ממספר שנות גלות.
לכל התוצאות והטבלאות בליגות הנוער והנערים, היכנסו ללשונית “משחקי היום” בלוח התוצאות באפליקציית ONE.