1 צפייה בגלריה
אולפן הפנטזי
אולפן הפנטזי
אולפן הפנטזי
(מערכת ONE)
את ההכנות למחזור ה-17 בליגה הספרדית אפשר לסכם בארבע מילים: הדרבי הגדול של מדריד. ביום ראשון הקרוב תארח ריאל את אתלטיקו בסנטיאגו ברנבאו לקרב רותח וקריטי על היוקרה של עיר הבירה, שיהווה גם ציון דרך חשוב בכל הנוגע למאבק על האליפות. בנוסף, צ’אבי וברצלונה ינסו להתאושש מול אוססונה והקבוצות של סביליה וחבל הבאסקים ייפגשו לשני מפגשים לוהטים (בילבאו – סביליה, בטיס – סוסיאדד).
כשכל התפריט הזה מוצג לפניכם, המנג’רים של LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם, זה בדיוק הזמן להתכונן לסוף השבוע הלוהט, עם עוד תוכנית של “אולפן הפנטזי”.
משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
להורדת האפליקציה באייפון לחץ כאן
להורדה האפליקציה באנדרואיד לחץ כאן
כהרגלנו בקודש, נתחיל עם סיכום המחזור החולף, לאחר מכן נתכונן למה שמצפה לנו כשבמוקד כמובן הקרב על מדריד, ולסיום, נגלה מי עומד מאחורי הנסיקה של יורם ארבל בליגת השדרים והפרשנים של ערוץ ONE. . צפו באולפן הפנטזי.
עדיין לא הצטרפתם לטירוף? זה בדיוק הזמן לעשות זאת וגם להתחיל לעקוב אחרינו מקרוב ברשתות החברתיות, עם עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר החדשים של LaLiga Fantasy ONE, שם תוכלו להתעדכן בכל המתרחש בליגה הספרדית בהקשר ליגת החלומות וגם לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם לדעת.