2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
בחלומות הכי שחורים שלהם אוהדי ברצלונה לא דמיינו כי הקבוצה תודח מליגת האלופות כבר בשלב הבתים. המועדון המפואר, שחווה לא מעט רגעי אכזבה בשנים האחרונות, הגיע אמש (רביעי) לשפל חדש כשהודח לליגה האירופית אחרי הפסד 3:0 לבאיירן מינכן.
מאמן בארסה, צ’אבי, אמר אחרי ההפסד הכואב: “אני מרגיש אחראי. אני כועס כי זו המציאות שלנו וזה מרגיז אותי מאוד. לא היינו תחרותיים היום. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהיום זו התחלה חדשה, נקודת מפנה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות בליגה האירופית. אבל עכשיו זו המציאות החדשה שלנו. ליגה אירופית? אנחנו חייבים לנצח כל משחק ולזכות בתואר”.
2 צפייה בגלריה
טר שטגן לא מאמין
טר שטגן לא מאמין
טר שטגן לא מאמין
(רויטרס)
קפטן ברצלונה, סרחיו בוסקטס, התראיין גם כן בסיום המשחק: “זו המציאות, אנחנו הולכים לשחק בליגה האירופית ואנחנו חייבים להמשיך להסתכל קדימה. האוהדים לא ראויים לזה. הרבה דברים הובילו לסיטואציה בה אנחנו נמצאים עכשיו”.
אם לא די בהדחה, ברצלונה גם מודאגת ממצבו של ג’ורדי אלבה, שנפצע בשריר הירך האחורי והוחלף כבר לאחר 28 דקות. עוד לפני המשחק שיתופו של אלבה הוטל בספק, לאחר שחש אי נוחות בשריר בהפסד 1:0 לריאל בטיס בתחילת השבוע, למרות זאת צ’אבי בחר להציבו בהרכב הפותח. חומרת פציעתו טרם ברורה אך הוא ייעדר לזמן מה. לבארסה יש עוד שלושה משחקים עד סוף השנה - אוסאסונה, אלצ'ה וסביליה. אלבה מצטרף לאנסו פאטי, סרחיו אגוארו, סרג'י רוברטו, פדרי ומרטין בריית’ווייט ברשימת הפצועים בקאמפ נואו.