1 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(אורן בן חקון)
לאחר שהתמודד בחודשים האחרונים עם מחלה קשה, הלך לעולמו בגיל 72 שמעון כלפון, אביו של יו”ר מנהלת הליגה, ארז כלפון. הלוויה התקיימה ב-14:30, בבית העלמין ירקון, שער חסד. במשפחה ספדו ואמרו עליו: “שמעון כלפון ז"ל, בן 72 במותו. בעל, אח, אבא וסבא נדיר. איש משפחה למופת, רב פעלים ויכולות, אהוב על כולם עם לב זהב ונתינה אינסופית”.
קבוצות ליגת העל השתתפו בצערו של כלפון ומבית”ר ירושלים נמסר: “מועדון הכדורגל בית״ר ״גשם״ ירושלים משתתף בצערו של יו״ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, ובני משפחתו על מות אביו. מן השמיים תנוחמו ושלא יידעו עוד צער”.
מבני סכנין נמסר: “מועדון בני סכנין מביעים את השתתפותם בצערו של ארז כלפון יו”ר מנהל הליגות לכדורגל, על פטירת אביו, יהי זכרו ברוך”.
ממכבי ת”א נמסר: “מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, ההנהלה, השחקנים והעובדים משתתפים בצערו של יושב ראש מנהלת הליגות המקצועניות ארז כלפון בעקבות מותו של אביו. שלא תדע עוד צער”.
ממכבי חיפה נמסר: “מועדון הכדורגל מכבי חיפה, משתתף בצערו של ארז כלפון יו"ר המנהלת על פטירתו של אביו, שמעון כלפון ז"ל. ארז ומשפחת כלפון, מי ייתן ולא תדעו עוד צער”.
מעירוני ק”ש נמסר: “מועדון הכדורגל, עירוני 'איתוראן' קריית שמונה, משתתף בצערו של יו״ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, ובני משפחתו על מות אביו. מן השמיים תנוחמו”.
ממכבי נתניה נמסר: “מועדון הכדורגל מכבי נתניה משתתף באבלו של יו״ר מנהלת הליגה, ארז כלפון, ובני משפחתו על מות אביו. שלא תדעו עוד צער”.
מהפועל באר שבע נמסר: “מועדון הכדורגל הפועל "מחסני השוק" באר שבע משתתף בצערו של יושב ראש מנהלת הליגה, ארז כלפון, ובני משפחתו על מות אביו. שלא תדעו עוד צער”.
מהפועל ת”א נמסר: “מועדון הכדורגל הפועל הכשרה תל אביב שולח את תנחומיו הכנים ומשתתף בצערו העמוק של יושב ראש מנהלת הליגות, מר ארז כלפון, על לכתו של אביו. שלא תדע עוד צער”.
מהפועל עכו נמסר: “מועדון הכדורגל הפועל עכו, ההנהלה, השחקנים והעובדים משתתפים בצערו של יושב ראש מנהלת הליגות המקצועניות ארז כלפון במות אביו. שלא תדע עוד צער”.