2 צפייה בגלריה
רודי גובר
רודי גובר
רודי גובר
(רויטרס)
כושר הקליעה של יוטה ג’אז מעבר לקשת ממשיך לחולל שמות בליגה. הלילה (בין רביעי לחמישי), במהלך הניצחון 104:136 על מינסוטה טימברוולבס, קבוצתו של קווין סניידר קבעה שיא עונתי בזריקות מחוץ לקשת (54), קלעה 25 מהן ב-46.3% ורשמה ניצחון חמישי ברציפות. היה זה משחק רביעי העונה של הג’אז עם לפחות 20 שלשות והם היו רחוקים שתי קליעות מהשיא העונתי שקבעו נגד בוסטון סלטיקס.
מנגד, שחקני מינסוטה קלעו באחוזים רעים ולשם השוואה יוטה קלעה מהשלוש באחוזים גבוהים יותר משמינסוטה קלעה בצבע (43.9%). יש שיאמרו ששחקן ההגנה הטוב בליגה, רודי גובר, הוא הסיבה לכך, אבל שחקני הטימברוולבס חשבו אחרת. "אני לא מבין למה לא יכולנו לסיים על רודי גובר”, אמר אנתוני אדוארדס. “הוא לא נוטע בי פחד. אני חושב שהוא קיים רק בראש של השחקנים, הוא אפילו לא חסם זריקות. אמרתי לשחקנים: 'הוא אותו דבר כמו כל אחד אחר'. מבחינתי, ‘מגן הטבעות’ הטוב ביותר בליגה הוא בכלל קריסטפס פורזינגיס. בכל פעם שאני משחק נגדו, אני לא מצליח להגיע ללייאפ".
2 צפייה בגלריה
אנתוני אדוארדס
אנתוני אדוארדס
אנתוני אדוארדס
(רויטרס)
גם פטריק בברלי דיבר על כך בסיום ואמר: “אם הייתי שחקן ההגנה של השנה הייתי שומר על הכוכב של היריבה. לא הייתי שומר על רויס אוניל, הייתי שומר על מייק קונלי, דונובן מיטשל או בויאן בוגדנוביץ’. כל פעם אני שומע שהוא שחקן ההגנה של השנה ואז אני רואה שהוא שומר על ג'ארד ואנדרבילט? שיהיה”.

כוכב זורח: ההפתעה של הקליפרס מול בוסטון

ללא קוואי לנארד וגם ללא פול ג’ורג’, לוס אנג’לס קליפרס ניצחה הלילה את בוסטון סלטיקס 111:114. בהיעדרם של שני הכוכבים הגדולים, זרח כוכב חדש מן הספסל - ברנדון בוסטון ג'וניור. הרוקי, הבחירה ה-51 בדראפט האחרון, צלף שיא קריירה של 27 נקודות באחוזים נפלאים (9/13 מהשדה, 5/8 לשלוש, 4/4 מהקו) והוביל את טיירון לו לניצחון שני ברציפות לראשונה מאז רצף שבעת הניצחונות שנקטע באמצע נובמבר. “הוא לא היה בתוכניות שלהם”, סיכם בפשטות ניקולס באטום.