3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
בית"ר ירושלים יכולה למצוא את עצמה מסובכת בפרשת "המשחק הגדול" של הבעלים משה חוגג, בעקבות העובדה שהוא הלווה לקבוצה סך של כ-34.355,662 מיליון שקל, שהוא קיבל בעצמו כהלוואה מחברת “סינגולריטים” שהוא בעל השליטה בה.
על פי מסמך שהגיע ל-ONE, אותו אנו חושפים כעת (התמונה מצורפת בסוף הפסקה) ונחתם ב-21.9.2020 בין בית"ר ירושלים, חוגג וחברת סינגולריטים, למעשה הבעלים הלווה למועדון סך של כ-34 מיליון שקל אותם הוא קיבל בהלוואה מסינגולריטים. הוא חתם בהסכם שהוא מגלגל את החוב מבית"ר ירושלים ישירות לסינגולריטים.
3 צפייה בגלריה
המסמך שיכול לסבך את בית"ר ירושלים
המסמך שיכול לסבך את בית"ר ירושלים
המסמך שיכול לסבך את בית"ר ירושלים
(מערכת ONE)
מסלול הכסף היה: מסינגולריטים לחוגג, ומשם לבית"ר ירושלים, ואת החוב עצמו גלגל ישירות מבית"ר ירושלים לסינגולריטים. במסמך בין הצדדים נאמר בין השאר כי "הואיל ומר חוגג הינו בעל המניות והדירקטור היחיד בסינגולריטים, וכן בעל המניות היחיד ודירקטור במועדון, ולחובת המועדון תלוי ועומד חוב על סך 34.355,662 מיליון שקל כלפי מר חוגג, בגין הלוואות בעלים שהעביר מר חוגג למועדון עד נכון ליום 31.5.2020.
והואיל ולחובת מר חוגג תלוי ועומד חוב על סך 34.355,662 מיליון שקל כלפי סינגולריטים, בגין הלוואה שהעניקה סינגולריטים למר חוגג והואיל והצדדים מעוניינים להמחות את זכיותיהם והתחייבויותיהם כאמור, באופן לפיו מר חוגג ימחה את זכאותו לפירעון החוב של המועדון כלפי מר חוגג אל סינגולריטים, כנגד פירעון החוב של מר חוגג לסינגולריטים".
ל-ONE נודע שהמשטרה בודקת את כל הפרשה הזו. עפ"י הידוע המשטרה אף חקרה אנשים הקשורים לבקרה התקציבית. לא ברור עוד מה חוגג ובית"ר דיווחו לבקרה בעניין. החשב של בית"ר, חיים נבון, גם אמור להיחקר בסיפור הזה.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג בבית וגן. בית"ר תסתבך בחובות שלו?
משה חוגג בבית וגן. בית"ר תסתבך בחובות שלו?
משה חוגג בבית וגן. בית"ר תסתבך בחובות שלו?
(אורן בן חקון)
בית"ר יכולה להסתבך בעניין, אם חוגג העביר מניות של סינגולריטים לגורמים נוספים תמורת כספים, אז הם יכולים לבוא ולדרוש מבית"ר את החוב של כ-34 מיליון שקל. מה שבטוח הוא שחלק מהכספים שהעביר לבית"ר היו בצורת הלוואות כספיות ולא השקעות ישירות בקבוצה.
חוגג כזכור עצור בחשדות קשים ואמור להשתחרר למעצר בית ביום שלישי הקרוב אחרי 28 יום במעצר, אם לא תהיה עד אז הצהרת תובע על הגשת כתב אישום נגדו. חוגג העצור כבר 24 יום חשוד בעבירות הלבנת הון ועבירות מין בין השאר.