4 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה תעלה ביום שבת (17:30) למשחק קריטי ביותר עבורה מול הפועל ירושלים באצטדיון טדי, במטרה לשכוח מהשבוע הקשה שעבר עליה במסגרתו הפסידה 3:1 למכבי תל אביב, הובסה בדרבי מול מכבי חיפה 5:1 ונותרה ללא נקודות גם מול הפועל באר שבע עם 1:0 ביתי. “לא יעלה על הדעת שנספוג תשעה שערים בשלושה משחקים”, אמר המאמן, אלישע לוי, שיצטרך להסתדר בבירה ללא אוהד לויטה ואלון תורג'מן. ”בלי ספק זה מצב לא פשוט כאשר ספגנו שלושה הפסדים ולא משנה ששיחקנו נגד קבוצות טובות. זה כדורגל ומשחק של מומנטום. בשבוע אחד התרסקנו ויש לזה כמה סיבות. הסיבה העיקרית, בלי לתרץ, שאיבדנו כמה שחקני הרכב. זו העובדה והסיטואציה אבל עם כל האכזבה צריך לצאת לדרך אחרת.התרופה הטובה ביותר היא להביא ניצחון. מנטלית צריך לחזק את הביטחון. יתכן ויהיו שינויים על מנת למצוא את האיזון”.
לוי, שנאלץ להתמודד מאז החזרה מהפגרה ללא מלך השערים שלו, אלון תורג’מן, הוסיף: “תורג'מן היה אחד המובילים, אבל נקלענו למצב שגם החלוץ השני שלנו, איתי בוגנים, נפצע והיה חולה וסאקו טורה שהיה פצוע גרע לנו מהיכולת הקבוצתית. יש למצוא את האיזון תוך כדי שמירה על משחק ההגנה. אנחנו לא יכולים לספוג תשעה שערים בשלושה משחקים, זה מטורף".
4 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
(עמרי שטיין)
לוי ניסה להסביר איך הוא מתכוון להרים בחזרה את הביטחון של שחקניו, שהתרסק: "כל אחד והדרך שלו לאמן. אנחנו מבקרים את עצמנו כשצריך. אם הייתי חושב שצריך לשבור את השולחן, הייתי עושה זאת. זה הכי קל אבל לא נכון לעשות. ירושלים מנסה לשחק התקפות מעבר. אנחנו צריכים לדעת להגיב לסיטואציות במגרש ואני מקווה שזה ישתנה מול ירושלים. הליגה מאד שוויונית ואם נשחק את המשחק הרגיל שלנו נדע לעשות את הטוב ביותר".
4 צפייה בגלריה
חנן ממן
חנן ממן
חנן ממן
(עמרי שטיין)
4 צפייה בגלריה
גל אראל
גל אראל
גל אראל
(עמרי שטיין)