3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה. לא יגיעו הפעם?
אוהדי מכבי חיפה. לא יגיעו הפעם?
אוהדי מכבי חיפה. לא יגיעו הפעם?
(רדאד ג'בארה)
כאשר במאזנה ניצחון בודד, שלושה הפסדים ותיקו אחד, מכבי חיפה תיפרד הערב (חמישי) משלב הבתים של הקונפרנס ליג במשחק מול פיינורד, במטרה לסיים עם נקודה נוספת לפחות ולהתכונן להמשך מאבקי האליפות בארץ. הירוקים, ששובצו לאחד הבתים הקשים שניתן היה לקבל יחד עם פיינורד, סלביה פראג ואוניון ברלין, תוכל ליהנות מהעובדה שהמשחק הערב יתקיים ללא קהל ומכך שהיריבה מולה, שנחשבת לחזקה בבית, כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא וגם היא מן הסתם תבוא בהרכב משני.
ברק בכר כהרגלו בתקופה האחרונה שוב לא תרגל את ההרכב, אבל כבר בתחילת השבוע היה ברור שבכר יבצע רוטציה רחבה ככל שניתן ושחקנים דוגמת השוער רועי משפתי, שחתם עד תום העונה והשאיר לעצמו אופציה לסיים את ההתקשרות בסיומה, עופרי ארד, שמשווע לחזור ולקבל דקות משחק ואף ישמש הערב כקפטן, טאלב טוואטחה, שכבר מזמן הפסיק לראות דשא, מאור לוי הצעיר ובן שהר, שנקלע לסיטואציה לא סימפטית מבחינתו ואינו זוכה לדקות כפי שציפה, יקבלו הפעם הזדמנות להוכיח את יכולתם.
3 צפייה בגלריה
רמי גרשון וטאלב טוואטחה באימון
רמי גרשון וטאלב טוואטחה באימון
רמי גרשון וטאלב טוואטחה באימון
(עמרי שטיין)
מנגד, יחסרו לקבוצה לא מעט שחקנים בכירים דוגמת מעוז ההגנה, בוגדאן פלאניץ', שנשאר בארץ וצ'ארון שרי המוצהב. בחמשת המשחקים בשלב הבתים המאזן של חיפה מורה על שער זכות אחד לעומת 30 שערי זכות בליגה. מדובר בנקודה לחומר למחשבה לגבי העונה הבאה, בה תשאף חיפה לעשות צעד אחד קדימה, להתחזק בהתאם ולהפוך לקבוצה מאיימת יותר גם באירופה. מי שאמור להיות האיש שיעשה את ההבדל הערב נגד פיינורד, הוא מוחמד אבו פאני, שחוזר לכושר משחק ויותר מכך מאיים שוב ושוב מבעיטות מרחוק על שער היריב כפי שכבש במשחק האחרון מול נוף הגליל.
בשלב הבתים האלופה זכתה בניצחון מול סלביה פראג שהניב 500 אלף יורו ותיקו מול פיינורד שהכניס 166 אלף יורו. הערב ישמחו בחיפה להשיג לפחות עוד נקודה ולסיים במאזן של חמש נקודות. "תיקו הערב מול פיינורד יהיה מצוין ואז נוכל לחזור ולעסוק בדבר האמיתי מבחינתנו בשבוע הבא, במשחק הבית מול בית"ר ירושלים. יש כאן לא מעט שחקנים שמשוועים לדקות משחק ולמרות מזג האוויר הקר הצפוי וההרכב החסר חשוב שנסיים בצורה מכובדת את המפעל האירופי", אמרו בחיפה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
בתוך כך, אזלו כל הכרטיסים עבור אוהדי מכבי חיפה מול בית”ר ירושלים. למשחק מול מכבי תל אביב ב-3 בינואר נותרו פחות מ-1,000 כרטיסים לקהל הירוק, שיוצעו למכירה לאחר החלטת האבטחה בנוגע להפרדות בין קהלי שתי הקבוצות. מכירה זו הוקפאה בשלב זה.
הרכב משוער: רועי משפתי, רז מאיר, רמי גרשון, עופרי ארד, חוסה רודריגס, טאלב טוואטחה, מאור לוי, יובל אשכנזי, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה ובן שהר.