2 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(חגי מיכאלי)
כשהיא עם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ונמצאת עמוק מתחת לקו האדום, מכבי פתח תקווה תתארח ביום שבת (15:00) אצל בני סכנין באצטדיון בקריית שמונה, ותנסה לצאת מהמצב העגום אליו נקלעה. המאמן, גיא לוזון, יקבל בחזרה לסגל את מוחמד עוואד שנעדר בשבועות האחרונים עקב פציעה במפשעה, כשמנגד המגן הימני, דור אלו, ייעדר מהסגל שבוע נוסף. שחקני הקבוצה ייצאו כבר מחר לאחר אימון הבוקר לבית מלון בצפון, שם יתכוננו למשחק.
"אין לי תחושות של חוסר מזל, לא הולך או כן הולך. אלו תחושות שלא קיימות אצל ספורטאי", אמר לוזון ל-ONE במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "ספורטאי צריך להאמין תמיד. תפקידו לעשות את הטוב ביותר ולאורך זמן, לאחר שתציג יכולת טובה, גם התוצאות יגיעו. תפקידנו הוא לייצר יציבות ביכולת וכשזה יקרה הנקודות יבואו".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה
שחקני מכבי פתח תקווה
(חגי מיכאלי)
"כרגע אנחנו לא מתעסקים במצב שלנו בטבלה, אלא רק באיך אנחנו מייצרים נקודות בכל משחק אליו אנחנו מגיעים. מה היה חסר במשחק מול אשדוד? מה לדעתך היה חסר? הרגל המסיימת, הבעיטה האחרונה", הוסיף המאמן, שלפניו שבוע חשוב שכולל גם משחק גביע. "בליגה של שלוש נקודות, כל משחק הוא משמעותי מאוד. המשחק הקרוב הוא לא פחות חשוב מזה שהיה או זה שיהיה בעתיד. אין משמעות מיוחדת. אין קשר בין חמשת המשחקים הקודמים למשחק הזה. במשחקים הקודמים עד אשדוד שיחקנו רע ואמרנו את זה ובמשחק מול אשדוד שיחקנו טוב. השחקנים מורמים מנטלית, אין להם שום בעיה של ביטחון".
גם השוער, אריק ינקו, דיבר לקראת המשחק: "בכל הפרמטרים עלינו על אשדוד. נראינו כמו שאנחנו אמורים. השורה התחתונה היא לא נעימה כי הפסדנו, אבל אם נמשיך לשחק ככה נביא את התוצאות. אני מכוון לנצח ביום שבת. אם לא היינו מאמינים שאנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה, לא היינו במקצוע הזה. הייתי בהמון קבוצות והיו לי גם חוויות טובות וגם משברים. צריך לדעת לעבור גם את זה. רק באמונה נצליח. כשיש סיטואציה שהיא יותר קשה, השחקנים הוותיקים צריכים לקחת יותר על עצמם ולחבר את כולם כדי שנצליח לצאת מזה".