3 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
(אורן בן חקון)
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE יוסי מזרחי נעתר לבקשת הנהלת מועדון בית”ר ירושלים וישמש כמאמנה הראשי של הקבוצה במקומו של ההולנדי ארווין קומאן, שהתפטר לאחר ההפסד 2:0 לבני סכנין. משחקו הראשון של מזרחי על הקווים יהיה ביום שני הקרוב, מול מכבי חיפה בסמי עופר.
המאמן הוותיק שימש כמנהל מחלקת הנוער של הירושלמים ובעבר אימן בבית וגן במספר קדנציות. בהפסד 2:1 למכבי תל אביב, הוא סייע לגל כהן להעביר את האימונים והמשחק, וכעת קיבל על עצמו את המשימה להציל את העונה של בית”ר.
3 צפייה בגלריה
הידיעה הראשונית על הפנייה ליוסי מזרחי
הידיעה הראשונית על הפנייה ליוסי מזרחי
הידיעה הראשונית על הפנייה ליוסי מזרחי
(מערכת ONE)
“הוא היה שם באליפויות, היה שם בגביעים, כאוהד, שחקן, ומאמן. כמעט 7 חודשים לאחר המשחק האחרון בו אימן את קבוצת הבוגרים שלנו, הוא שוב כאן, עם כל הלב הבית"רי שלו. יוסי מזרחי מונה למאמן עד סוף העונה ויעביר כבר מחר בבוקר את אימון הבכורה שלו”, נכתב בהודעתה של בית”ר.
כשחקן מזרחי רשם 371 הופעות במדי המועדון, היה שותף לאליפות ההיסטורית ב-1986/87 וזכה בעוד ארבעה גביעי. כמאמן הצעיד את בית"ר לאליפות ב-2006/2007. איש המקצוע הוותיק ימשיך להיות בקשר שוטף עם מחלקת הנוער, ועל פי המועדון, ימנה בימים הקרובים, ביחד עם היו"ר, אלי אוחנה, מאמן חדש לקבוצת הנוער.
מזרחי אמר לאחר המינוי: "זה לא סוד שהתלבטתי אם לקחת על עצמי את המשימה הזאת, אבל טובת בית"ר עומדת לפני הכל. מחכה לנו עבודה קשה, וביחד עם גל כהן וכל המערכת לצידנו אני מאמין שנוציא את הקבוצה מהבוץ הזה. הרבה מאוד יהיה תלוי בשחקנים וביכולת של כולנו להתלכד סביב המועדון".
3 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי וגל כהן
יוסי מזרחי וגל כהן
יוסי מזרחי וגל כהן
(רדאד ג'בארה)
יו"ר המועדון, אלי אוחנה הוסיף: "לפני הכל, אני רוצה שוב להודות לארווין קומאן על שיתוף הפעולה עד עכשיו. כעת אנחנו עם הפנים להמשך העונה, ואני שמח שיוסי החליט לקחת את המשימה הזאת על כתפיו. זאת תקופה מאתגרת עבור המועדון, אבל אני בטוח שנעבור אותה ונצליח במשימות העומדות לפנינו ונגרום גאווה לקהל שלנו. אני מאחל ליוסי מזרחי וגל כהן בהצלחה גדולה, ואנחנו כאן איתם לאורך כל הדרך".