1 צפייה בגלריה
טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה
(האתר הרשמי של פיינורד)
ייעדר לזמן ממושך? טאלב טוואטחה קיבל את הקרדיט מברק בכר ופתח בעמדת המגן השמאלי הערב (חמישי) בהפסד 1:2 לפיינורד במחזור הנעילה של הקונפרנס ליג, אך נפצע ומירר בבכי על כר הדשא בהולנד.
טוואטחה תפס את שריר הירך האחורי בדקה ה-45 למשחק ובמצב של 1:0 לפיינורד לעיני היציעים הריקים בהולנד. השחקן קיבל טיפול מחוץ לתחומי המגרש והתקשה לעצור את הדמעות.
המגן השמאלי רשם עד הערב חמש הופעות בלבד (170 דקות) עם שלושה משחקים בליגה ועוד שניים בקונפרנס ליג. כחלק מהרוטציה הרחבה שביצע בכר מול פיינורד במשחק לפרוטוקול הוא הכליל גם אותו, אך כאמור הוא נפצע לפני הירידה להפסקה.
ברק בכר אמר בסיום המשחק: “אני חושב שכולם יודעים שנפלנו לבית מאוד קשה עם קבוצות מאוד חזקות ולמעט המשחק בברלין שבו התבטלנו לגמרי הצגנו יכולת טובה בכל המשחקים. היום זה פחות היה מדד, למרות שגם היום יכולנו לעשות תוצאה יותר טובה, אבל השחקנים נתנו הכל אז אין תלונות. כולם נתנו את המקסימום שלהם. אנחנו מאוכזבים מהתוצאות, מעודדים מהיכולת, אני חושב שזה ייתן למועדון הרבה מאוד להמשך, גם מבחינה דירוג וגם מבחינת כסף.
לקראת החזרה לליגה: “זה היה משחק חמישי שלנו בשבועיים האחרונים ויש לנו עוד ארבעה משחקים. אנחנו נכנסים לקצב וכבר יודעים לתמרן. ביום שני יהיה לנו הרכב עם שחקנים שיהיו כמעט כולם לא עמוסים וצריך להמשך את המומנטום בליגה גם ביום שני”.