2 צפייה בגלריה
צ'אבי וגאבי
צ'אבי וגאבי
צ'אבי וגאבי
(רויטרס)
ינואר. זוהי המילה הנפוצה ביותר במסדרונות ההנהלה של ברצלונה, מאז שצ’אבי ושחקניו הודחו מליגת האלופות וצנחו לליגה האירופית. הקבוצה הקטלונית, נמצאת בסכנה גדולה מאוד בכל הנוגע לכניסה שלה לליגת האלופות בעונה הבאה ויודעת שבפניה עומדות שתי אופציות: כניסה לטופ 4 בלה ליגה או זכייה בליגה האירופית. כל משחקי הליגה הספרדית, משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
רגע לפני המשחק החשוב מול אוססונה בחוץ הערב (ראשון, 17:15) הקטלונים, להם משחק חסר, ניצבים במקום השביעי, מרחק שש נקודות מהמקום הרביעי, ויודעים ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל בהבנה. המטרה קצרת הטווח של צ’אבי היא להישאר קרוב לרביעייה הפותחת עד שייפתח חלון ההעברות, אז ינסו הבלאוגרנה להנחית שחקני חיזוק.
לשם כך, הנשיא, ז’ואן לאפורטה, יודע שהוא צריך לקזז משמעותית את שכר השחקנים, שגם אחרי עזיבתם של ליאו מסי ואנטואן גריזמן, עדיין ניצב בראש הרשימה העולמית (כ-430 מיליון אירו). בזמן שעתידם של רוב שחקני הסגל לא מובטח, בספרד פרסמו כי הקבוצה לא תקשיב להצעות רק עבור שלושה שחקנים: אנסו פאטי, גאבי וניקו גונסאלס. כל שאר השחקנים יצטרכו “לזכות במקום שלהם”, ובארסה תקשיב להצעות עבורם אם אכן יהיו כאלו.
בנוסף, על פי הדיווחים, צמד שחקני ההתקפה שצ’אבי רוצה לראות נוחתים בקאמפ נואו הם פראן טורס ממנצ’סטר סיטי, ואדינסון קבאני הוותיק ממנצ’סטר יונייטד. בספרד טוענים שהמועדון כבר סיכם מול טורס את תנאיו והשיחות מול התכולים נמצאות בעיצומן. בנוגע לקבאני, דווח כי הוא מאוד רוצה להגיע בשל הדקות המועטות להן הוא זוכה אצל השדים האדומים. החלוץ בן ה-36 אמור להגיע בהשאלה אך במועדון שוברים את הראש בנוגע לשכרו, ולכן שואפים לשחרר את סמואל אומטיטי ופיליפה קוטיניו, שניים מהמשתכרים הגבוהים בסגל, שלא תורמים כלל מקצועית ותקופה ארוכה נתפסים כנטל על המועדון.
2 צפייה בגלריה
קבאני ופראן טורס
קבאני ופראן טורס
קבאני ופראן טורס
(רויטרס)