2 צפייה בגלריה
יאניס אנטטוקומפו מרוצה
יאניס אנטטוקומפו מרוצה
יאניס אנטטוקומפו מרוצה
(רויטרס)
תשעה משחקים נערכו הלילה (בין שישי לשבת) במסגרת ה-NBA, כשבמוקד: לוס אנג’לס לייקרס חזרה למסלול הניצחונות כשגברה 96:116 על אוקלהומה, ברוקלין נמנעה מהפתעה ורשמה ניצחון 105:113 על חשבונה של אטלנטה, מילווקי עצרה את הריצה של יוסטון עם 114:123 ודאלאס המשיכה לאכזב, הפעם כשספגה 106:93 מאינדיאנה.
לברון ג’יימס רשם עוד הופעה ענקית כשסיים עם 33 נקודות, מתוכן קלע 23 רק במחצית הראשונה. כזכור, במשחק הקודם עבר ג’יימס את קארל מלון ברשימת החוסמים הטובים ביותר בכל הזמנים בליגה כשעלה למקום ה-11. הלילה הוסיף לברון שלוש חסימות נוספות ובכך התקרב עוד אל עבר העשירייה הראשונה כשהוא רחוק כעת רק 20 חסימות משם.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
חברו לקבוצה של לברון, דיאנדרה ג'ורדן, דיבר בסיום המשחק: “יש קבוצות שהיינו צריכים לנצח ולא ניצחנו, אנחנו לא רוצים להסתכל אחורה באפריל ולהגיד ‘אוי, יכולנו להיות ביתרון ביתי. או אוי, יכולנו לעשות כאן תוצאה יותר טובה או כאן תוצאה יותר טובה ולא עשינו”.
יאניס אנטטוקומפו רשם הצגה אדירה הלילה כשסיים עם 41 נקודות, 17 ריבאונדים וחמישה אסיסטים בניצחון הגדול של מילווקי על יוסטון שנעצרה אחרי שבעה ניצחונות רצופים. “רק חיפשתי להיות אגרסיבי, כי במשחק הקודם לא הייתי מספיק אגרסיבי”. אמר יאניס בסיום.
אנטטוקומפו היה צריך שתי חסימות כדי לעלות ל-805, והוא אכן עשה זאת ובכך עבר את אלטון ליסטר (804) ברשימת החוסמים הטובים ביותר בכל הזמנים. יאניס התייחס לכך כשאמר: “בגדול, זו מחמאה גדולה מאוד לקריירה שלי. אבל אני חייב להמשיך להשתפר ולהגן טוב יותר”.