2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רויטרס)
מכבי תל אביב ממתינה להגעתו של המאמן הסרבי החדש, מלאדן קרסטאיץ', ומקווה כי תקבל את כל האישורים כדי שיגיע מחר על מנת שיהיה בבלומפילד כבר ביום שני מול הפועל חדרה ב-20:15, במה שצפוי להיות משחקו האחרון של ברק יצחקי על הקווים. המאמן סגר חוזה עד לחודש יוני, במסגרתו ירוויח כ-200 אלף אירו. אם מכבי ת"א תבחר בסיום העונה לממש את האופציה עליו והוא אכן ירצה להישאר, שכרו העתידי יהיה כ-400 אלף אירו.
מדובר בסכומים דומים לאלה שהרוויח ולדימיר איביץ' בשנתיים שלו במכבי ת"א, כאשר בזמנו חוזהו הראשוני נע סביב 350 אלף אירו. יש לציין כי גורמים בהולנד ובסרביה הקשורים למאמן ההולנדי אלפרד סחרודר, טוענים כי הסיבה שהוא דחה את ההצעה של הצהובים להגיע ולאמן את הקבוצה, הייתה הנושא הכספי. הוא דרש סכומים גבוהים בהרבה ממה שמכבי ת"א מציעה למאמנים בימים אלה. לפי הגורמים הסרבים, שמו של קרסטאיץ' הפך רלוונטי מבחינת מכבי ת"א אחרי המשחק מול נוף הגליל, אז סוכנו פנה לג'ק אנגלידיס והעלה בפניו את שמו של המאמן אשר חיפש עבודה והיה מעוניין במשרה אצל הצהובים.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס
מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס
מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס
(רדאד ג'בארה)
הצהובים מאמינים כי הקדנציה בנבחרת סרביה עליה יש לא מעט סיפורים שליליים או זו בקבוצה הסרבית הקטנה שאימן, אינן מדד אמיתי ליכולות של קרסטאיץ'. הם התרשמו מאוד מהשיחות שנערכו איתו ומקווים כי כמו מאמנים קודמים שהגיעו לקריית שלום, הנחישות שלו להזניק את הקריירה למקומות טובים יותר אח"כ, היא זו שתוביל להצלחה. במועדון התרשמו מיחסי האנוש של המאמן ומבינים שאחרי פטריק ואן לוון, צריך מישהו שיהיה מצד אחד קשוח בעקרונות המקצועיים שלו, אך מצד שני יהיה קשוב ויידע לנהל את חדר ההלבשה. הם התרשמו כי קרסטאיץ' מחזיק ביכולות האלה.
יש לציין כי עם ההודעה על המינוי הוציאו הצהובים שמות של שלושה אנשי צוות שיגיעו עם הסרבי, אך עדיין לא ידוע האם זוהי כל הכוורת שתגיע איתו לבסוף לקריית שלום ופרטים נוספים יתבהרו בימים הקרובים. עוד לפני המשחק מול הפועל חדרה, מכבי ת"א תגלה מי תהיה היריבה בפלייאוף הקונפרנס ליג והצהובים מקווים כי יוגרלו מול ראפיד וינה או ספרטה פראג, הקבוצות היחידות אשר אותן יש סיכוי אמיתי לעבור לשמינית הגמר.