1 צפייה בגלריה
לוק דה יונג
לוק דה יונג
לוק דה יונג
(רויטרס)
אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות, ברצלונה תפגוש הערב (ראשון, 17:15) את אוססונה ללא ממפיס דפאיי וג’ורדי אלבה, שהצטרפו לרשימת הפצועים הארוכה שכוללת בין היתר גם את פדרי ואנסו פאטי. בעקבות זאת, מי שפותח כחלוץ הוא לוק דה יונג שמיעט לשחק תחת צ’אבי כשעבדה אלזלזולי ואוסמן דמבלה יהיו באגפים. בנוסף, פראן ז’וטגלה, קיצוני בן 22 שכבש ארבעה שערים ב-12 משחקים בקבוצת המילואים, זומן לסגל ויהיה בספסל.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, ג’רארד פיקה, רונאלד אראוחו, סמואל אומטיטי, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, ניקו גונסאלס, גאבי, אוסמן דמבלה, עבדה אלזלזולי ולוק דה יונג.
המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
צ’אבי אמר במסיבת העיתונאים: “יהיה משחק מסובך כי אוססונה קבוצה שמגנה היטב עם חמיה שחקנים מאחור. לוק דה יונג? הוא דוגמה למקצוענות, הוא מתאמן היטב ויוכל להעניק לנו פתרונות בהתקפה. אני עדיין אופטימי, הפציעה של ג’ורדי אלבה קלה ואנחנו מקווים שיחזור נגד אלצ’ה. ממפיס דפאיי לא בסגל כי הוא שיחק כל דקה אפשרית העונה”.
עוד הוסיף המאמן: “אני מודאג, אבל אנחנו עסוקים ועובדים כבר מעכשיו כדי שבארסה תוכל לחזור למקום שמגיע לה ותוכל להתחרות עם קבוצות כמו באיירן. ננסה לעשות שינויים בסגל, שוחחתי על זה עם הנשיא אבל זה לא הזמן לדבר על זה. הזעם שלי במחצית מול באיירן? זה הודלף בצורה רעה, בסך הכול עודדתי את השחקנים, צריכים להיות אופטימיים, לא יכולים לאבד עוד נקודות”.
הספרדי אמר בנוסף: “כל חלון העברות הוא הזדמנות, נראה מה אפשר לעשות אבל יש לנו את מגבלת השכר. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולנצח. צריכים לדרוש יותר מחויבות ומקצוענות. התחלנו מאפס באימונים, דרשנו יותר וזאת ברצלונה חדשה. זה המסר שלי לשחקנים. יש לי הרגשה שהבעיה היא פסיכולוגית ולא פיזית. אני מעודד את הסגל להעז ולהיות אמיצים יותר, צריך לכוון למצוינות ולא למטרות נמוכות, זאת ברצלונה”.