2 צפייה בגלריה
רוח גורדון, אלכס דר ואלעד סומן
רוח גורדון, אלכס דר ואלעד סומן
רוח גורדון, אלכס דר ואלעד סומן
(אלכס דר)
בימים אלה נערכת בבנקוק אליפות העולם באגרוף תאילנדי. נבחרת ישראל, הפועלת תחת התאחדות "אילת", מונה 11 ספורטאים שמצייגים את המדינה בתחרות וגם הביאו מדליות, כאשר רוח גורדון ואלעד סומן זכו במדליית ארד.
גורדון התחרה בקטגוריית ELITE עד גילאי 23 במשקל עד 54 ק"ג וניצח בשלב שמינית הגמר בנוק-אאוט את ליזי מאיטליה. בשלב רבע הגמר ניצח את האלוף התאילנדי ואלוף אסיה, וסלל את דרכו לשלב המדליות. בשלב חצי הגמר רוח הפסיד בקרב צמוד לבלגיה, וזכה במדליית ארד. סומן קטף כאמור גם הוא את הארד לאחר הפסד לנרדלוטי מהונגריה. סומן התחרה קטגוריית בוגרים ELITE עד משקל 75 ק"ג וניצח את המתירה מקרואטיה. בשלב שמינית הגמר ניצח את יריבו מבלארוס ובשלב הרבע גמר ניצח את המתחרה מרוסיה.
2 צפייה בגלריה
רוח גורדון מימין
רוח גורדון מימין
רוח גורדון מימין
(אלכס דר)
אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת", סיפר: "אנו גאים בהישגים של הספורטאים שלנו ומודים למאמנים על העבודה הטובה”.
אלכס דר, מאמנם של רוח גורדון ואלעד סומן, אמר: “עבודה קשה וחריצות של אלעד ורוח הביאו לכדי זכייה במדליות ארד של הספורטאים המצוינים שלנו. אני מברך את רוח גורדון ואלעד סומן על ההישגים המשמעותיים, אלעד הוכיח שהוא שייך בהחלט בצמרת העולמית. רוח גבר על אחד המתחרים החזקים ביותר בעולם מתאילנד ואין לי ספק שעוד יגיע רחוק. גאווה גדולה למדינת ישראל הערב בתאילנד. אני רוצה להודות להתאחדות אילת על תמיכתם בספורטאים, במועדון ובענף איגרוף התאילנדי”.
ארקדי פומרנץ, ראש העיר מעלות תרשיחא שם מתגוררים הספורטאים, התרגש מהזכייה ואמר: “הספורטאים שלנו – של מדינת ישראל ומעלות תרשיחא, ממשיכים לקצור הישגים מרשימים ברמה הבינלאומית. ברכות לאלעד סומן ולרוח גורדון ולמאמן הנפלא אלכס דר של האקדמיה לאיגרוף תאילנדי ‘עצמה’ במעלות תרשיחא. גאים בכם”.