3 צפייה בגלריה
ג'מאל מוסיאלה ומארק רוקה חוגגים
ג'מאל מוסיאלה ומארק רוקה חוגגים
ג'מאל מוסיאלה ומארק רוקה חוגגים
(רויטרס)
באיירן מינכן מתחילה לפתוח פער במאבק האליפות בגרמניה. הקבוצה של יוליאן נגלסמן חזרה היום (שבת) מפיגור מול מיינץ במסגרת המחזור ה-15 של הבונדסליגה, כל הדרך למהפך, ניצחון 1:2 ופער של שש נקודות על פני דורטמונד השנייה שסיימה ב-1:1 מול בוכום. במקביל, לייפציג התפוצצה עם 1:4 על מנשנגלדבאך והרטה ברלין גברה 0:2 על ארמיניה בילפלד.

באיירן מינכן – מיינץ 1:2

הבווארים, שהגיעו באנרגיות טובות לאחר הניצחונות 2:3 על דורטמונד ו-0:3 על ברצלונה, לא נתקלו במכשול פשוט והתקשו מול האורחת הצנועה. כבר בדקה ה-22 אלופת גרמניה הופתעה, כאשר מיינץ עלתה ל-0:1 משער של קארים אוניסיוו. יחד עם זאת, באיירן הצליחה בדקה ה-53 להשוות ל-1:1 משער של קינגסלי קומאן שניצל בישול של קורנטן טוליסו. בדקה ה-74, הקבוצה של יוליאן נגלסמן הראתה שוב אופי של אלופה כשבנג’מין פבארד בישל לילד הפלא של המארחת, ג’מאל מוסיאלה שקבע את תוצאת הסיום.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)

בוכום – דורטמונד 1:1

הקבוצה של של מרקו רוסה המשיכה עם הדעיכה בליגה, ולאחר ההפסדים לוולפסבורג ובאיירן מינכן, היא נפרדה בחלוקת נקודות עם הקבוצה ממרכז הטבלה. בדקה ה-40 סבסטיאן פולטר העלה את בוכום ליתרון בפנדל מדויק ובדקה ה-54 דורטמונד כבר חשבה שאיזנה את התוצאה משער של מריוס וולף, אך לאחר בדיקה במערכת ה-VAR הוחלט לפסול אותו בטענת נבדל. הצהובים-שחורים לא אמרו נואש ובדקה ה-85 השוו ל-1:1 משער של יוליאן בראנדט שניצל בישול של ארלינג הולאנד.
3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד ואמרה ג'אן מאוכזבים
ארלינג הולאנד ואמרה ג'אן מאוכזבים
ארלינג הולאנד ואמרה ג'אן מאוכזבים
(רויטרס)

ר.ב. לייפציג – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:4

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, המארחת המשיכה בהתאוששות שלה שהתחילה עם ה-1:2 על מנצ’סטר סיטי בליגת האלופות והתפוצצה על האורחת האומללה. בדקה ה-21, יוסקו גברדיול ניצל בישול של אנחליניו והעלה את לייפציג ל-0:1, בעוד שאנדרה סילבה הכפיל את היתרון בדקה ה-33. האורחת עוד ניסתה לחזור משער של רמי בנסבאיני בדקה ה-88 אך חטפה שתי מהלומות נוספות כאשר כריסטופר אנקונו קבע 1:3 בדקה ה-91 ובנג’מין הנריקס חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-94 אחרי בישול של הצרפתי. אחרי שהובסה 4:1 מול קלן ו-6:0 נגד פרייבורג, מנשנגלדבאך רשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות.

הרטה ברלין – ארמיניה בילפלד 0:2

הקבוצה מהבירה יצאה עם ידה על העליונה מול האורחת מהתחתית שממשיכה להיראות כאחת המועמדות הבכירות לרדת לליגת המשנה בסיום העונה. סטבן יובטיץ’ כבש את הראשון של הרטה בדקה ה-53 ובדקה ה-95 דייבי סלקה קבע את תוצאת הסיום.

וולפסבורג – שטוטגרט 2:0

נקודות סופר חשובות לאורחת שמתאוששת לאחרונה ולא הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים. שטוטגרט כעת נקודה אחת מעל הקו האדום ותקווה להמשיך במגמת השיפור על מנת להימנע מירידת ליגה. מנגד, וולפסבורג במקום העשירי בטבלה עם 20 נקודות, שלוש מתחת למקום בשישייה הראשונה. קונסטנטינוס מברופאנוס סידר יתרון לאורחת (26), פיליפ פורסטר הכפיל (63) וקבע את תוצאת המשחק לאחר שעומאר מרמוק החמיץ פנדל ופספס הזדמנות לכבוש את השלישי לקבוצתו.