2 צפייה בגלריה
בירם כיאל ושרון מימר מתחבקים
בירם כיאל ושרון מימר מתחבקים
בירם כיאל ושרון מימר מתחבקים
(ניסן עייש)
בבני סכנין יכולים לסכם סיבוב ראשון מצוין עם 21 נקודות מתוך 39 אפשריות ומקום שלישי במפתיע אחרי שתי המוליכות, הפועל באר שבע ומכבי חיפה. אתמול (שבת) חניכיו של שרון מימר רשמו ניצחון 0:1 דחוק אבל חשוב מול מכבי פתח תקווה במגרש העירוני בקריית שמונה, זכר להחלטה של משרד התמ"ת לסגור את דוחא עד אשר ימולאו כל הדרישות לביטחון האוהדים.
את שער הניצחון כבש בירם כיאל שחזר מהרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים והוכיח עד כמה הוא בעל משקל רב בקבוצה. הקשר עצמו סיפר: “אחרי ההפסד לחדרה רצינו כמה שיותר מהר לחזור למסלול הניצחונות. לא היה קל והמשחק הלך למקומות של אגרסיביות ונוקשות, אבל מבחינתנו הכי חשוב שהשגנו שלוש נקודות והראש כבר במשחק הגביע מול עירוני טבריה, שהיא בהחלט קבוצה עם סגל טוב ותקציב ענק ביחס לליגה א'”.
2 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
בירם כיאל
(ניסן עייש)
כיאל סיכם את 13 המחזורים הראשונים: “עשינו סיבוב טוב מאוד ועבדנו מאוד קשה. זה תהליך שהתחיל מתחילת העונה עם לא מעט שחקנים חדשים. סיכומים נעשה בסוף, אבל אנחנו יכולים ואמורים לעשות דברים טובים גם בהמשך”.
חברו לקישור, איהאב גנאים, אמר על הניצחון: “היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה. התכוננו טוב למשחק ושמנו לנו בראש שאנחנו חייבים לנצח. החזרה של בירם כיאל עשתה את שלה כי הוא משפיע באופן חיובי על הקבוצה ואנחנו מאושרים שיש לנו אותו”.
על הסיבוב הראשון המוצלח אמר גנאים: “זה היה סיבוב מצוין עבורנו, אבל אנחנו יודעים שנימדד על פי שני הסיבובים בליגה ולפני הפלייאוף. חשוב שנמשיך באותה הגישה גם בסיבוב השני”.