3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה
(שחר גרוס)
לאור פרישתו הצפויה של קפטן מכבי נתניה, אלמוג כהן, במועדון החליטו למנות רשמית את אביב אברהם לקפטן החדש כאשר עמרי גאנדלמן ישמש כקפטן השני. אגב, כהן צפוי להודיע על פרישתו בשבועות הקרובים.
אמש (שבת) בנתניה יצאו ברגשות מעורבים מתוצאת התיקו הביתית, 1:1 עם הפועל תל אביב. היהלומים של בני לם הובילו משער של גאנדלמן, אך במחצית השנייה ירדו לאחור וספגו שער שוויון. ״היינו צריכים לקחת נקודות, אבל מצד שני עצרנו את הרצף השלילי וזה גם חשוב, כי היינו צריכים לחשוב כמו קבוצת תחתית״, אמרו במועדון.
נתניה סיימה את הסיבוב הראשון כשהיא מרוחקת חמש נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון, אך בקבוצה לא מרימים ידיים: ״יש עוד סיבוב בשביל הפלייאוף העליון וזה עוד רחוק. יש לנו ביום חמישי משחק גביע, וזה מפעל שמאוד חשוב לנו כי אנחנו רוצים לקחת תואר״.
מי שהדאיג את הצוות המקצועי היה אבובאקר דומבייה, שהוחלף בגלל פציעה, אך למרות חשש מקרע בשריר, בסיום התברר שהוא סובל ממתיחה בלבד ובקבוצה אופטימיים כי יהיה כשיר למשחק הגביע ביום חמישי מול הפועל פתח תקווה.
המשחק אמש והחולשה של החלק ההתקפי בכיבוש שערים הובילו את נתניה לקבל החלטה שיש לחזק את הקבוצה גם בחלוץ ישראלי נוסף, כאשר בקבוצה סימנו את אוסאמה חלאילה, חלוצה של מכבי תל אביב, אם וכאשר במועדון יחליטו שהוא לא בתוכניות.
3 צפייה בגלריה
אוסאמה חלאילה
אוסאמה חלאילה
אוסאמה חלאילה
(רדאד ג'בארה)
״במחצית השנייה החבר׳ה היו מחויבים, אבל הלכנו אחורה ולכן לא היינו מסוכנים. למרות כל זה, הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק״, סיכם שיר צדק, שהוסיף: ״יש פה קבוצה טובה, חסרים לנו שחקנים שיהיו תוספת כוח משמעותית. נצטרך לתת את הדגש לשחק הרבה יותר דקות יותר טוב, כי לפרקים זה נראה מצוין, אבל זה לא מספיק. אנחנו שווים יותר ואנחנו השחקנים יודעים את זה. אני מקווה שתראו מכבי נתניה יותר טובה לאורך כל 90 הדקות. אנחנו צריכים להגיב יותר טוב״.
3 צפייה בגלריה
שיר צדק
שיר צדק
שיר צדק
(שחר גרוס)
על הסיבוב של היהלומים הוסיף: ״אנחנו קודם כל מסתכלים אחורה כדי לברוח מהתחתית. מעבר ליכולת טובה שהצגנו לפרקים בסיבוב הזה אנחנו גם צריכים להביא נקודות כדי להיות בפלייאוף העליון. גם במשחקים כאלה אנחנו צריכים לדעת לקחת נקודות. אנחנו הולכים מאוכזבים ונקווה שבסיבוב הבא ניקח יותר נקודות כדי להיות בפלייאוף העליון״.
בתוך כך, היום תיערך ועדת המשמעת של פארפה גויאגון, שנדחתה מיום חמישי בשל הזזת האימון מאימון בוקר לאימון ערב.