3 צפייה בגלריה
ארתור
ארתור
ארתור
(רויטרס)
אחרי שסיימה אמש (שבת) ב-1:1 מאכזב מול ונציה של דור פרץ וכשהיא עדיין לא הצליחה להתרומם העונה כשהיא מדורגת במקום השישי בסרייה א’, יובנטוס אוספת את השברים וכבר הבוקר דווח באיטליה כי אחד השחקנים שעשויים לשלם את מחיר הכישלון עד כה הוא ארתור, שהגיע בטרייד הזכור במקום מיראלם פיאניץ’ שעבר לברצלונה בקיץ 2020 ומאז לא הצליח להטביע את חותמו בגברת הזקנה.
הקשר בן ה-25 שיחק רק שמונה משחקים תחת מסימיליאנו אלגרי בקדנציה הנוכחית ולא נסע עם הקבוצה לוונציה כי איחר לאימון המסכם. “ארתור נבחר על ידי מאורציו סארי, והמאפיינים שלו אינם מתאימים לכדורגל של אלגרי”, סיפר סוכנו של השחקן, פדריקו פסטורלו, ל’טוטוספורט’ האיטלקי.
פסטורלו הוסיף ואמר: “חבל להשאיר שחקן כמוהו על הספסל. מאמן נבחרת ברזיל, טיטה, אמר לארתור שיש לו מקום בנבחרת, אבל הוא חייב לשחק עם המועדון שלו. אנחנו לא פוסלים שום דבר לגמרי מעבר בינואר. ספרד בראש, אבל אולי אפילו מעבר לקבוצה אחרת באיטליה או לאנגליה”.
בתוך כך, מאמן יובנטוס, אלגרי, סיפר אחרי התיקו המאכזב מול ונציה: “אנחנו לא מבינים מתי צריך לשחק מכוער ולחרוק שיניים. במחצית הראשונה היינו טובים, יצרנו הזדמנויות אבל הורדנו רגל מהגז לרבע שעה ואז ספגנו שער. התמזל מזלנו שלא הפסדנו כי הם גם בעטו לקורה. הקבוצה הייתה בלחץ. היינו צריכים להיות סבלניים יותר”.
3 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
(רויטרס)
על השאלה האם התוצאה הרעה מול ונציה באמת הפכה את המאבק על הטופ 4 עבור יובנטוס לקשה אמר אלגרי: “אסור לנו לחשוב על זה, זרקנו שתי נקודות, שתי נקודות שהיינו צריכים להביא איתנו הביתה”.
על פציעתו של פאולו דיבאלה שהוחלף בדקה ה-12, והוחלף גם במשחק מול מאלמו באלופות במחצית, אמר המאמן: “לקחנו איתו סיכון וזה נגמר רע. מול מאלמו הוא יצא כי היו לו כאבים בשריר, קווינו שהוא מרגיש טוב יותר עכשיו אבל זה לא מה שקרה”.
3 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה. השיחות נתקעו
פאולו דיבאלה. השיחות נתקעו
פאולו דיבאלה. השיחות נתקעו
(רויטרס)