4 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
(רדאד ג'בארה)
אחרי שלקח את המושכות ונעתר לבקשתה של בית”ר ירושלים שיחליף את ארווין קומאן שהתפטר, יוסי מזרחי דיבר במסע”ת שהועברה בשידור חי כאן באתר לקראת משחקה החשוב של הקבוצה הירושלמית הערב (שני) ב-20:45 מול האלופה מכבי חיפה, זאת כשהצהובים-שחורים ממוקמים במקום ה-12 בטבלה, נקודה בלבד מעל הקו האדום.
יוסי מזרחי אמר לקראת מכבי חיפה: “כשאתה בא לקבוצה חדשה קשה בתוך כמה ימים לעשות שינוי, אני אנסה לעשות את המיטב. מכבי חיפה? כולם צריכים לעבור את הגיהינום, אני תמיד אהבתי לשחק שם. היתרון שלהם עלינו הוא ברור, בכדורגל כמו בכדורגל זה המשחק היחיד שלא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת ורק בגלל זה יש מיליארדים שאוהבים את המשחק הזה. אני תמיד מאמין שאפשר לעשות הכל בכל מגרש”.
“אני שיחקתי כשוער נבחרת ישראל בספרד נגד ספרד, הם היו צריכים לנצח 1:25, זה היה משחק של פעם בחיים ונגמר 1:1 כשהם השוו בדקה ה-90. אני לא חושב שההבדלים בין מכבי חיפה ובית”ר של היום הם רחוקים. אני רואה את מכבי חיפה והיא קבוצה קטלנית. צריך לראות איפה הנקודות הטובות יותר ואיפה הפחות טובות, העדיפות היא שלהם אין ספק”.
מזרחי הוסיף: “בית”ר זה מועדון שנתן לי המון כשחקן וגם כמאמן. התחלתי את דרכי כאן, כשהגעתי היינו מקום אחרון, עשינו שישה ניצחונות ועלינו לפסגה. אנשים אומרים שאני מזוכיסט, אבל אני בסך הכל אוהב כדורגל. הגיל זה לא פקטור. אני מכיר אנשים בני 40 הרבה פחות דומיננטיים ממני. יכולים לדבר עליי עד מחר אבל מי שצריך לעשות את העבודה זה השחקנים. יש כאן שחקנים טובים שצריכים לעשות את העבודה שלהם. אנחנו יכולים לדרוש מהם אבל לא לרוץ במקומם”.
4 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי ושחקני בית"ר ירושלים באימון
יוסי מזרחי ושחקני בית"ר ירושלים באימון
יוסי מזרחי ושחקני בית"ר ירושלים באימון
(רדאד ג'בארה)
על כך שלקח לו זמן להחזיר תשובה לבית”ר ירושלים לגבי משרת האימון אמר המאמן: “ברגע שהבנתי את הבעיות כלכליות של בית”ר לקח לי כמה ימים לחשוב. אני נולדתי בבית וגן, כשהבית נשרף צריך להציל אותו. אמרתי שאם אקח אתגר בחיים זה יהיה האתגר הזה. החלטתי להתגייס כי אני יודע מה בית”ר יכולה לעבור ומה לא. כולנו פה חיים בחוסר ודאות. יכול להיות שיקרו דברים טובים בחודש הקרוב ויכול להיות שלא. אני לא פוחד מאתגרים. עברתי כאן כבר אתגרים קשים. לקחתי הכל על עצמי ואני מקווה מאוד שנצליח במשימה הזאת”.
על האפשרות שיעזבו שחקנים בינואר אמר מזרחי: “לדבר על מי ילך או על מה ילך זה היפותטי, צריך לחכות ולראות. אימנתי את הפועל ירושלים בתקציב של חצי מיליון ש”ח והשארתי אותם שלוש פעמים בליגה. חייבים שיעבדו בשבילנו כמו שצריך, צריך לחכות, לתת לזמן לעשות את שלו ולהביא נקודות. הסתכלתי על הטבלה ואנחנו חייבים נקודות. אם לקחתי את התפקיד הזה סימן שאני יודע שאפשר להוציא יותר. לוקח זמן לזרים להתאקלם, צריך לתת להם זמן, לדבר איתם, לתמוך בהם. יש לנו יותר מדי שחקנים על אותו תפקיד וצריך למצוא את השיטה הנכונה ואת האיזון. אני בינתיים בחיתולים בנושא הזה”.
4 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי ומרקו יאנקוביץ'
יוסי מזרחי ומרקו יאנקוביץ'
יוסי מזרחי ומרקו יאנקוביץ'
(רדאד ג'בארה)
אוראל דגני אמר לקראת המשחק מול האלופה: “עברתי את זה בנתניה וגם בבית”ר, אין בעיות כלכליות, המשכורות מגיעות בזמן. אנחנו מקבלים כסף בזמן, צריך לשחק טוב יותר ולאגור נקודות. אנחנו רק יומיים עם יוסי, היינו איתו גם שנה שעברה ואנחנו תמיד אופטימיים. מכבי חיפה נראים מצוין, יש להם שחקנים מצוינים בכל עמדה, נבוא מוכנים, נעשה את המקסימום ואניחנו אופטימיים”.
4 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
אוראל דגני
(אורן בן חקון)