4 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
דן ביטון
(רדאד ג'בארה)
אחרי שניצחה 1:2 את בית”ר ירושלים, מכבי תל איב בתנסה לחבר ניצחון שני ברציפות בליגה כאשר תארח באצטדיון בלומפילד את הפועל חדרה הערב (שני, 20:15). הצהובים, עדיין עם ברק יצחקי על הקווים כשמלאדן קרסטאיץ' נחת בישראל ונכנס לבידוד, ינסו להתקרב לצמרת הגבוהה כשהם במקום החמישי בטבלה ערב המחזור.
מנגד, ארבעה משחקים ללא הפסד וניצחון 1:2 על בני סכנין בשבוע שעבר, הפועל חדרה תנסה לסגור סיבוב מוצלח מאוד ולהפתיע את מכבי תל אביב. הקבוצה של מנחם קורצקי, השישית בטבלה עם אותן נקודות כמו הצהובים (18), עומדת בפני רצף משחקים לא פשוט, כאשר בתוך 13 ימים יפגשו מלבד את הצהובים גם את טירה בגביע ולאחר מכן את מכבי חיפה והפועל באר שבע, עמן סיימה הקבוצה בתיקו במחזורי פתיחת העונה.
במכבי ת”א ברנדלי קוואס לא כשיר כשהוא עם כאבים עוד מהמשחק בארמניה בקונפרנס ליג מול אלשקרט והוא מחוץ לסגל. על הספסל יהיו אנריק סבוריט ודניאל טננבאום, בעוד מי שיפתחו הם טל בן חיים, דן ביטון, אייל גולסה, אופיר דוידזאדה ודן גלזר. מנגד, שובל גוזלן, עומר פדידה וגוסטבו מרמנטיני בהתקפה של מנחם קורצקי.
הרכב מכבי ת”א: דניאל פרץ, אנדרה ז’ראלדש, שרן ייני, לואיס הרננדס, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, דן ביטון, טל בן חיים וסטיפה פריצה.
הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ’, דיא לבאבידי, עידו לוי, ג’ונתן סיסה, וויסאם רבאח, מנשה זלקה, תמיר גלזר, מקסים פלקושצ’נקו, עומר פדידה, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.
4 צפייה בגלריה
טל בן חיים: "אין לנו תירוצים לדבר כזה, לאיך שנראינו מהראשון ועד האחרון"
טל בן חיים: "אין לנו תירוצים לדבר כזה, לאיך שנראינו מהראשון ועד האחרון"
טל בן חיים: "אין לנו תירוצים לדבר כזה, לאיך שנראינו מהראשון ועד האחרון"
(רדאד ג'בארה)
קורצקי אמר לקראת המשחק: “אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק מאוד קשה. מבחינתנו באים אחרי ניצחון וגם הביטחון חזר לשחקנים. מתכוננים כמו שצריך ועובדים קשה, השחקנים יבואו מוכנים עם אמונה שלמה שאפשר לחזור עם נקודות. בסופו של דבר אנחנו ניזונים מתוצאות טובות. כיף תמיד לנצח בטח אחרי שלא ניצחנו הרבה זמן. מצפים להמשכיות”.
4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
על מינוי המאמן החדש למכבי ת”א: “יכול להיות שזה ישפיע, מן הסתם השחקנים יודעים שמישהו רואה ובוחן אותם, אבל נתעסק בעצמנו. נתכונן כמו נגד כל קבוצה, בשיא הרצינות ובתקווה לעשות את זה. לא מסתכלים על רצף המשחקים שיש לנו, לכולן יש את זה. באים לכל משחק עם אמונה שאפשר להוציא נקודות, כמו שאפשר גם להפסיד נקודות. צריך לבוא דרוכים ומוכנים”.
הבלם עידו לוי הוסיף: “מגיעים בתחושות טובות אחרי הניצחון על סכנין. יש רצון לייצר המשכיות בתקופה הטובה בה אנחנו נמצאים. מצפה לנו משחק חוץ קשה מאוד נגד מכבי ת”א שתבוא באנרגיות חדשות ותנסה להוכיח למאמן החדש. מצידנו רוצים להמשיך בתקופה הטובה ולהביא נקודות. הלו”ז? צריכים להתייחס למשחק מול מכבי ולא להסתכל רחוק. לבוא מרוכזים ומפוקסים”.
4 צפייה בגלריה
עידו לוי
עידו לוי
עידו לוי
(נעם מורנו)