1 צפייה בגלריה
שחקני בטיס חוגגים
שחקני בטיס חוגגים
שחקני בטיס חוגגים
(La Liga)
בטיס לא עוצרת: הירוקים מסביליה המשיכו הערב (ראשון) את הכושר הנהדר שלהם וגברו 0:4 על ריאל סוסיאדד המתרסקת. החבורה של מנואל פלגריני רשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, בעוד האורחים, שעד לא מזמן היו בפסגה, סופרים כבר שלושה הפסדים רצופים. במשחק נוסף, ויאריאל ניצחה 0:2 את ראיו וייקאנו.

בטיס – ריאל סוסיאדד 0:4

האנדלוסים לא התרגשו מהפסד באמצע השבוע לסלטיק בליגה האירופית ורשמו ניצחון ליגה רביעי ברציפות ועלתה למקום השלישי בטבלה. המארחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-14 משער של אלכס מורנו. חונאמי, שכבש בשבוע שעבר נגד ברצלונה, מצא את הרשת פעם נוספת בדקה ה-57 והכפיל את היתרון. בדקה ה-67 נביל פקיר כבש את השלישי של האנדלוסים ובדקה ה-79 מורנו השלים צמד וחתם את תוצאת המשחק. עבור האורחים היה זה הפסד ליגה שלישי ברציפות והם ירדו למקום ה-5 בטבלה.

ויאריאל – ראיו וייקאנו 0:2

לפחות על פי השבוע האחרון, ויאריאל נראית בדרך הנכונה. אחרי שהעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות עם 2:3 גדול על אטאלנטה באיטליה, הצוללת הצהובה הביאה את היכולת הטובה גם לליגה, שם היא נמצאת בעיצומה של עונה מזעזעת, כשגברה 0:2 על ראיו וייקאנו המפתיעה.
למעשה, ארבע דקות הספיקו לוויאריאל כדי לגמור את המשחק. הבלם עייסא מנדי כבש את הראשון בדקה ה-31, כאשר ארבע דקות לאחר מכן ג’רארד מורנו הכפיל מהנקודה הלבנה, במה שהיה שערו השני בלבד העונה של כוכב הצוללת הצהובה. ויאריאל חזרה לנצח בליגה אחרי שלושה משחקים ועולה למקום ה-13 בטבלה כשבמאזנה 19 נקודות. מנגד, ראיו מפספסת הזדמנות להתגנב אל תוך הרביעייה הראשונה ובמקום זאת, נותרת במקום השישי בטבלה.