2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
העונה של ברצלונה הולכת לכיוון לא טוב. אחרי שפתח את הקדנציה שלו עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה, צ’אבי מתרגל למציאות חדשה ואחרי ההדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות, הוא וקבוצתו נחלו משחק שני ברציפות ללא ניצחון גם בליגה כשסיימו ב-2:2 מאכזב למדי עם אוססונה. המאמן דיבר לאחר המשחק ועושה רושם שגם הוא מתקשה למצוא פיתרון למצב הקשה של הקבוצה שלו.
“זה תיקו לא מספק” אמר בסיום צ’אבי, “התחרינו טוב. כשהובלנו 1:2 היינו צריכים לשמור על הכדור ולא עשינו את זה. סבלנו המון, יותר מדי. לא הצלחנו להרגיע את המשחק ולשחק בחצי המגרש של אוססונה. לא הצלחנו להוציא מעצמינו כלום. המומנטום השלישי השפיע עלינו. הנקודה הזאת לא מספיקה ולא מקדמת אותנו”.
המאמן המשיך: “אני מתמקד בברצלונה. אנחנו רואים התקדמות של שחקנים צעירים. הם עוזרים לקבוצה בזמנים קשים. המאמץ שלהם יוצא דופן. קשה לעכל את זה שהצעירים הם אלה שעושים את ההבדל. אנחנו חייבים להמשיך להאמין ואז גם יגיעו התוצאות. הניצחון הזה חמק לנו מבין הידיים”.
ולמרות התוצאות הרעות, צ’אבי עדיין מאמין שהקבוצה שלו יכולה להגיע לגבהים שספק אם היא עצמה מאמינה שהיא יכולה להגיע אליהם: “המטרה היא להיכנס לרביעייה הראשונה ואולי גם להצטרף למרוץ האליפות, למה לא? זה יהיה קשה אבל אנחנו חייבים להמשיך להאמין”.
2 צפייה בגלריה
סרחיו בוסקטס תופס את הראש
סרחיו בוסקטס תופס את הראש
סרחיו בוסקטס תופס את הראש
(La Liga)
גם ג’רארד פיקה דיבר בסיום: “חבל מאוד. אני חושב ששיחקנו טוב במגרש קשה. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה כי אנחנו צריכים לנצח כל משחק. אחת המטרות שלנו התפוגגה בשבוע שעבר (ליגת האלופות), עכשיו אנחנו מתרכזים בליגה. חבל מאוד שלא הצלחנו לצמצם את הפער מהחלק העליון של הטבלה. ברור שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל אני חושב שהקבוצה משתפרת. צריכים להתחיל לנצח בדחיפות”.