2 צפייה בגלריה
שחקני ניס חוגגים, לאבורד מראן מאוכזב
שחקני ניס חוגגים, לאבורד מראן מאוכזב
שחקני ניס חוגגים, לאבורד מראן מאוכזב
(רויטרס)
יום המשחקים שנועל את המחזור ה-18 בליגה הצרפתית יצא אחר הצהריים (ראשון) לדרך ועוד לפני משחקה של מוליכת הטבלה פאריס סן ז’רמן, נערכו שישה משחקים. בקרב צמרת מסקרן ניס גברה 1:2 על סגנית המוליכה ערב המחזור ראן ונצמדה אליה, ומי שניצלה זאת וחלפה על פני שתיהן בדרך למקום השני היא מארסיי, שניצחה 0:2 בשטרסבורג. ליל וליון המאכזבות המשיכו להציג כדורגל מדכא ונפרדו ב-0:0, בורדו חזרה לנצח אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון וקלרמון ומץ רשמו ניצחונות חשובים בתחתית.

ראן – ניס 2:1

סגנית המוליכה ערב המחזור הגיעה למשחק אחרי ה-0:5 הגדול על סנט אטיין וקיוותה לרשום ניצחון נוסף בביתה ולצמצם זמנית את הפער מפ.ס.ז’ ל-8 נקודות, אבל לקבוצה מהריביירה היו תוכניות אחרות. קספר דולברג ויוסף עטאל העלו את האורחת ליתרון מבטיח, בנז’מה בוריז’ו הצליח לצמק אבל הקבוצה של ברונו ז’נסיו לא הצליחה לעשות יותר מזה ורשמה הפסד שני בשלושה משחקים. ניס העלתה את מאזנה ל-30 נקודות אך נותרה במקום הרביעי, נקודה אחת פחות מיריבתה שירדה למקום השלישי
2 צפייה בגלריה
יוסף עטאל חוגג עם החברים
יוסף עטאל חוגג עם החברים
יוסף עטאל חוגג עם החברים
(רויטרס)

שטרסבורג – מארסיי 2:0

מי שניצלה את איבוד הנקודות של ראן היא הקבוצה של חורחה סמפאולי, שהתאוששה מההפסד הביתי המפתיע לברסט עם ניצחון חוץ בשטרסבורג וחזרה למקום השני כשבמאזנה 32 נקודות. במבה דיאנג כבש את השער הראשון בדקה ה-62, דויה צ’אלטה-צאר הכפיל בדקה ה-82 והמארחת נעצרה אחרי שישה משחקי ליגה ללא הפסד.

ליל – ליון 0:0

המשחק שפתח את יום המשחקים הפגיש שתיים מהקבוצות המאכזבות של העונה, שהמשיכו לאכזב. האלופה, שהגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה וניצחון בליגת האלופות שהעלה אותה לשמינית הגמר, נבלמה בביתה וירדה למקום ה-11 כשבמאזנה 25 נקודות. הקבוצה של פטר בוס רשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון וירדה למקום ה-13, עם 23 נקודות.

טרואה – בורדו 2:1

אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, הקבוצה של ולדימיר פטקוביץ’ סוף סוף הצליחה להשיג שלוש נקודות ונמנעה מירידה אל מתחת לקו האדום, תוך שהיא חולפת על פני יריבתה. קזבייה שבאלרה עוד העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-28, אבל שתי דקות לאחר מכן שער עצמי של יואן סלמייר איזן את התוצאה ובדקה ה-54 ווי-ג’ו וואנג השלים מהפך ונתן לקבוצה מחבל היין את הניצחון החשוב.

תוצאות נוספות:

מץ – לוריין 1:4 אנז’ה – קלרמון 1:0