1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה בכדורעף
מכבי חיפה בכדורעף
מכבי חיפה בכדורעף
(איגוד הכדורעף)
משחקי ההשלמה בליגת העל בכדורעף התקיימו היום (ראשון), כאשר בנשים ניצחה הפועל כפר סבא את מכבי הוד השרון ומכבי חיפה גברה על נבחרת האקדמיה. בגברים ניצחה מכבי תל אביב את מכבי הוד השרון.
בליגת העל לגברים נערך משחק השלמה במסגרת המחזור השמיני, כאשר מכבי תל אביב גברה 0:3 על הוד השרון. הצהובים מתל אביב פתחו את המשחק היטב וניצחו במערכה הראשונה 17:25, במערכה השנייה הוד השרון התעוררה אבל גם בה ניצחו הצהובים עם 20:25. המערכה השלישית הייתה צמודה יותר למרות שמכבי תל אביב הובילה בפער קטן, אותו דאגה הוד השרון לסגור בכל פעם. בסופו של דבר ניצחה מכבי ת”א גם את המערכה הזאת עם 23:25.
בנשים, הפועל כפר סבא המשיכה לנצח עם 0:3 קליל מול מכבי הוד השרון כאשר רק המערכה הראשונה הייתה יחסית צמודה עם 17:25 לכפ”ס, ובשתי המערכות האחרות ניצחה המארחת בצורה משכנעת עם 10:25 ו-2:25 לטובתה. בנוסף, מכבי חיפה גברה בקלות 0:3 על נבחרת האקדמיה ושמרה על המקום הראשון בטבלה לקראת סיום העונה הסדירה.
שחקנית מכבי חיפה, פייטון קאפרי אמרה בסיום: “היה משחק מהנה, שיחקנו כקבוצה ושיחקנו ביחד. זה היה משחק נקי ונהנינו במשחק. תמיד כיף לראות את דור העתיד, יש להן רצון גדול ואני בטוחה שעם עבודה קשה הן רק ימשיכו להשתפר”. מאמן נבחרת האקדמיה, חן הימלפרב, שיתף: “מכבי חיפה בנו קבוצה חזקה השנה, הפערים גדולים אבל מצד שני יש הרבה ללמוד מהמשחקים מזה, נמשיך לעבוד ולהשתפר”.