1 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רויטרס)
כחודש וחצי, זמן רב במונחים של עונת כדורגל, חלפו מאז פוטר פטריק ואן לוון ממכבי תל אביב ב-26 באוקטובר – והיום (שני) נחת בישראל מחליפו בתפקיד. מלאדן קרסטאיץ', שיחליף את ברק יצחקי שהוזעק כדי למלא את החלל, הגיע לארץ וייכנס לשלושה ימי בידוד כמחויב לזרים.
הוא היה אמור לנחות ב-2:30 בלילה, אולם שלג בבלגרד גרם לכך שהחמיץ את טיסת ההמשך מאיסטנבול. בסופו של דבר נמצא לו מקום על אחת מטיסות הבוקר של טורקיש איירליינס והוא הגיע בבוקר לישראל. אחרי שלושת ימי הבידוד בהם הוא צפוי להיות מחויב, קרסטאיץ' אמור להתחיל רשמית לעבוד בקריית שלום, זאת בהנחה כמובן שלא יימצא חיובי לקורונה. הוא יוצג במסיבת עיתונאים בבלומפילד ביום רביעי ב-17:00, כאשר גם הבעלים מיץ’ גולדהאר ייקח חלק באמצעות הזום.
קרסטאיץ’ ינסה להחזיר את מכבי ת”א למאבק האליפות כשהמשימה קשה מאוד בשל הפער שנוצר מהפועל באר שבע ומכבי חיפה. בכל מקרה, את המשחק הערב יעביר ברק יצחקי והבכורה של הסרבי צפויה ביום ראשון נגד מרמורק בגביע המדינה.
כפי שפורסם, המאמן סגר חוזה עד לחודש יוני, במסגרתו ירוויח כ-200 אלף אירו. אם מכבי ת"א תבחר בסיום העונה לממש את האופציה עליו והוא אכן ירצה להישאר, שכרו העתידי יהיה כ-400 אלף אירו.