5 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(רדאד ג'בארה)
למרות שנראה שעדיין לא מסמנים עוד כמועמדת ברורה לאליפות העונה, נראה שהפועל באר שבע לא ממש מתייחסת לכל הספקנים וממשיכה לשמור על פסגת ליגת העל. הערב (ראשון) האדומים מהדרום גברו ללא קושי 0:2 על הפועל נוף הגליל וסגרו סיבוב ראשון ללא הפסד.
מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי, אמר בסיום: “מבחינת התוצאות אפשר לקרוא לזה סוג של הישג קטן. אני גאה בשחקנים, בקהל ובתוצאות האלה. אנחנו תמיד שואפים ליותר ואני מצפה מעצמנו ליותר. במחצית השנייה הייתה ירידה וזה היה בלט גם מהספסל. אני חושב שמגיעות לנוף הגליל מחמאות כי הם גררו אותנו למשחק שונה טיפה. הם לקחו אישית וזה הקשה מאוד על הנעת כדור, אבל נתן שטחים לצאת קדימה, מה שלא התאים לנו. יכולנו לנצל את זה ולעשות את השער השלישי, לא עשינו את זה. יחד עם זאת, שמרנו על התוצאה שזה לא פחות חשוב”.
בקשר לחילופים שביצע אמר לוי: “אני אהיה אמיתי, החילופים לא היו נכונים מבחינה מסוימת. היו שחקנים שרציתי לתת להם דקות משחק כדי שייכנסו לקצב הנכון גם אם סגנון המשחק היה פתוח וחשוף מדי. יודעים שיש הרבה מה לתקן, נעבוד כדי לתקן ולהיות טובים יותר. אני מרגיש את ההערכה תמיד וטוב לי עם עצמי. אני יודע שכל הזמן אנחנו נבדקים בזכוכית מגדלת אבל זה לא מעניין אותי. אני והצוות שלי עובדים קשה מאוד כדי שהקבוצה תהיה טובה יותר ובזה אנחנו מתרכזים. אני מקווה שהקבוצה תהיה טובה מאוד ונקבל גם מחמאות”.
5 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(עמרי שטיין)
על המאבק ראש בראש עם מכבי חיפה על התואר, אמר מאמן האדומים: “אני פחות מתרכז בזה. אמנם זה נשמע לא פופולרי אבל אנחנו עוברים תהליך עם קבוצה חדשה ושחקנים חדשים. אנחנו מנסים כל הזמן מצוא את הדרך הנכונה, ככל שעובר הזמן זה לטובתנו ונהיה יותר טובים וחזקים”.
5 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(ראובן שוורץ)
רועי גורדנה שיתף: “משחק טוב שלנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה קצת ירד הקצב, זה משהו שרוני מנסה לעבוד עליו. אנחנו נשתדל לתקן, נראה את הווידאו אבל שמחים על הסיבוב הזה, שימשיך ככה. שיחקתי רק פעמיים העונה, אני לא כינור ראשון, יש שחקנים בתקופה יותר טובה ואני מעריך מאוד את המאמן. כמובן שאני רוצה להיות על המגרש ולשחק כל הזמן אבל בקבוצה גדולה, זה חלק מהמצב שיש רוטינה ועוד שחקנים”.
גורדנה התייחס גם למאבק האליפות עם מכבי חיפה: “מכבי חיפה קבוצה מאוד איכותית וטובה. הגנתית, אנחנו לדעתי קבוצה הרבה יותר חזקה מהם. התקפית הם מצליחים לייצר מצבים ולכבוש הרבה שערים, אבל בסופו של דבר לדעתי הגנה מביאה תארים ולא התקפה. אנחנו לא מסתכלים עליהם כי זה רק סיבוב ראשון ויש עוד כל כך הרבה משחקים. נחכה ונראה מה יהיה בסוף השנה”.
5 צפייה בגלריה
רועי גורדנה ואיתי שכטר
רועי גורדנה ואיתי שכטר
רועי גורדנה ואיתי שכטר
(רדאד ג'בארה)
מאמן נוף הגליל, רון הוכנבוים, התייחס למהלך המשחק: “מצד אחד אני מאוד מאוכזב ומצד שני מרוצה מהשחקנים. באנו מול באר שבע, זה לא בלוף, 13 משחקים ללא הפסד זה הישג יפה. לא ראיתי ב”ש מגיעים למצבים, הגולים היו ממצבים נייחים. יחסית למעמד ולפצועים שלנו היינו בסדר. יחד עם זאת, אני מאוד כועס ומאוכזב כי אנחנו מדברים ויודעים במה ב”ש טובים – בנייחים, ואנחנו סופגים ממצבים נייחים. זה ממש כואב ומתסכל. החצי השני היה הרבה יותר טוב”.
על גישה הפסיבית שנקטה נוף הגליל אמר הוכנבוים: “זה לא הד.נ.א של הקבוצה ובטח לא הדנ.א שלי. סבא שלי, נתן הוכנבוים ז”ל, היה הראשון שגילה תושייה וברח מהנאצים. אנחנו אנשים שיודעים להילחם ואנחנו לא באים כנועים. באנו באמונה שלמה, יש פערי איכות גדולים מאוד. זה לא משנה אם זה בבית או בחוץ, באיזשהו מקום סגרנו פערים יפה מאוד היום. אני לא מחכה לינואר אלא למשחק הבא בשבוע הבא. כל יום שאנחנו נמצאים מעל הקו האדום זה הישג יפה מאוד לשחקנים. נעשה רענונים בינואר אבל בסך הכל אני מרוצה”.
אלעד שחף הוסיף: “בכל משחק אנחנו באים עם ציפיות ותקוות לנצח. זה לא צלח כתוצאה מחוסר ריכוז. המשחק ברח לנו, אנחנו במומנטום קצת שלילי אבל צריכים לחשוב על המשחקים הבאים. צריכים להרים את עצמנו, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה”.
5 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(עמרי שטיין)