2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה כובש
קיליאן אמבפה כובש
קיליאן אמבפה כובש
(רויטרס)
ממשיך להוכיח שהוא מהטובים בעולם: קיליאן אמבפה רשם הערב (ראשון) עוד פרק בהיסטוריה כשהגיע ל-100 שערים במדי פאריס סן ז’רמן ב-124 משחקי ליגה, והפך להיות השחקן הצעיר ביותר שכבש 100 שערי ליגה עבור קבוצה בליגות הבכירות באירופה, כשהוא בן 22 ו-357 ימים.
החלוץ, שיחגוג בקרוב 23, כבש את שערו ה-99 בפנדל מדויק בדקה ה-12 נגד מונאקו, קבוצתו הקודמת, והשלים צמד נהדר אחרי בישול של ליאו מסי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. בנוסף ל-100 במדי פאריס, במדי הקבוצה מהנסיכות אמבפה כבש 16 שערי ליגה.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
אמבפה אמר בסיום המשחק: “אני רוצה לתרום לקבוצה שלי בכל משחק ואני מקווה להמשיך ככה. הייתה לי תקופה נהדרה ומלאת זיכרונות טובים במונאקו, אך כרגע אני נותן את כל מה שיש לי לפ.ס.ז’”. על המשחק עצמו אמר: “במחצית הראשונה שיחקנו באגרסיביות והרגנו את המשחק. אחרי ההפסקה הייתה ירידה ביכולת שלנו אבל ניצחנו וזה מה שחשוב”.
מאמן פ.ס.ז’, מאוריסיו פוצ’טינו, אמר בסיום המשחק: “התוצאה שלנו חיובית מאוד. יש לנו הרבה מקום לשפר את היכולת אבל דברים הולכים בכיוון הנכון. רוצים להגיע לשיא הכושר שלנו בפבואר-מרץ”. פוצ’טינו דיבר גם על חלון העברות הקרוב ועתידו של מאורו איקרדי: “עוד מוקדם לדבר על ההעברות כרגע. אנחנו מאוד מרוצים ממאורו איקרדי”.