2 צפייה בגלריה
בחולון יכולים לחזור לחייך
בחולון יכולים לחזור לחייך
בחולון יכולים לחזור לחייך
(איציק בלניצקי)
"הראינו אופי", אמרו בהפועל חולון לאחר הניצחון אמש (ראשון) 68:80 על הפועל גליל עליון במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל. הצהובים סגולים עלו למאזן 3:6 אחרי ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים, הבטיחו את השתתפותה בגביע המדינה וינסו לייצר מומנטום ביום רביעי מול דרושפאקה בליגת האלופות.
“העברנו מסר, מההתחלה באנו אגרסיביים”, אמרו בחולון והיו מרוצים בעיקר מג’ו רגלנד שקלע 15 נקודות. "הגענו למשחק עם תחושה של דחיפות לנצח”, הוא אמר בעצמו, “גליל עליון היא קבוצה מהטופ של הליגה, הפסדנו כמה משחקים שהרגשנו שלא היינו צריכים להפסיד ורצינו לשמור על הבית שלנו”.
2 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
(איציק בלניצקי)
רגלנד הוסיף: “אנחנו מסתכלים על כל משחק בפני עצמו ועדיין רוצים לסיים ראשונים בליגת העל. זה היופי בספורט, יש עליות ומורדות. זה יהיה יפה לנצח כל משחק ב-50 הפרש, אבל זה לא אפשרי”.
רגלנד דיבר גם על סטיב זאק שקלע 10 נקודות: “הוא מביא נוכחות גדולה, לגליל היו כבר ארבע עבירות קבוצתיות בדקות הראשונות רק בזכותו. סטיבן גריי? הוא עושה את מה שהוא עושה. יהיו דיבורים על כולם, בטח דיברו גם עליי, הפסד והאצבעות יופנו כלפי מישהו, אני אגיד שהוא שיחק משחק טוב וקלע זריקות טובות. במשחק הקודם נגד חיפה הוא אולי החטיא זריקה או שתיים, לכולם יש את הרגעים שלהם כי זו קבוצה עמוקה. היום הוא קלע כמה זריקות ובימים אחרים הוא יהיה הכוכב".