2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
(חגי מיכאלי)
טירוף בירושלים לקראת המשחק מול מכבי חיפה. כ-3,000 אוהדי בית”ר ירושלים ילוו את הקבוצה הערב (שני) למשחק בסמי עופר. כל הכרטיסים שהוקצו עבור האוהדים הירושלמים נמכרו ולמרות הפערים הברורים בין שתי הקבוצות ברמה המקצועית, גם אם היו עוד 3,000 כרטיסים למכירה עבור הקהל הצהוב-שחור, הם היו נחטפים.
לקראת המשחק הערב מתלבט יוסי מזרחי האם לפתוח במערך של שלושה בלמים או בקו של ארבעה שחקני הגנה, את שתי האופציות תרגל המאמן. מלבד זאת, ירדן שועה צפוי לפתוח ב-11, גם לירן רוטמן בתמונת ההרכב. המאמן מתלבט בחלק הקדמי בנוגע לאדווין ג’אסי וריצ’מונד בואצ’י, כאשר לג’אסי יש סיכוי גבוה יותר לפתוח. באסיפת הקבוצה אמר מזרחי לשחקנים: “אם יש פה מישהו שחושש מהמשחק, שלא מאמין שאפשר לחזור עם נקודות מול מכבי חיפה שיבוא אלי, נוציא אותו מהסגל לנוח בצד”.
אתמול החסירו פעימה בבית וגן כאשר במהלך האימון, תוך כדי משחקון פנימי, ג’אסי ובואצ’י החלו בריצה אחרי כדור ובמהלך המאבק להשיג את הכדור, תוך כדי תנועה, שניהם פגעו בעוצמה במאמן יוסי מזרחי שנפל על הדשא, הרגע הזה הדאיג את כולם והאימון נעצר למספר דקות. הפיזיותרפיסט קפץ מיד למגרש לטפל במזרחי, המאמן נפגע בידו וירד לו דם. הוא טופל על הדשא, קם, צחק, ניקה את הדם והמשיך באימון. “כולם נהיו לבנים, יוסי לא ילד, חששנו שקרה משהו רציני, הוא גם סיפר בהתחלה שחשש שקרה לו משהו, אבל הוא קם, התאושש מהר וביקש להמשיך באימון”, מספרים בבית וגן. למאמן בן ה-68 שלום.
“אף אחד לא נותן לנו סיכוי, אבל למדנו בכדורגל שהכול אפשרי. יוסי דיבר איתנו בדיוק על הדבר הזה, אנחנו נבוא כדי לשחק כדורגל ולעשות את המקסימום, נשים הכל בצד ונתרכז תשעים דקות רק במשחק. ברור לנו שאנחנו הולכים לשחק מול הקבוצה הכי טובה בארץ”. אמרו שחקנים בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי ושחקני בית"ר ירושלים באימון
יוסי מזרחי ושחקני בית"ר ירושלים באימון
יוסי מזרחי ושחקני בית"ר ירושלים באימון
(רדאד ג'בארה)
ההרכב המשוער: איתמר ניצן, אורן ביטון, אוראל דגני, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, רועי הרמן, קמסו מארה, אביאל זרגרי, לירן רוטמן, אדווין ג'אסי וירדן שועה.