2 צפייה בגלריה
ערן זהבי, יחתום בשורות אלופת סקוטלנד?
ערן זהבי, יחתום בשורות אלופת סקוטלנד?
ערן זהבי, יחתום בשורות אלופת סקוטלנד?
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
פרטים חדשות אודות הפריצה לביתו של חלוץ נבחרת ישראל, ערן זהבי. השחקן השוהה בימים אלה בדובאי לצורך שיקום בפציעה שספג במדים הלאומים, התבשר אמש (ראשון) על ידי חברת האבטחה המטפלת בביתו כי הוא נפרץ בשנית, כשבעה חודשים אחרי האירוע הקודם, אלא שבניגוד למקרה ההוא – הפעם כל משפחת זהבי הייתה עם השחקן בדובאי והבית היה ריק.
חברת האבטחה מסרה לזהבי פרטים על האירוע, כאשר היה ניתן לראות כי כל הארונות והשידות הפוכים והבית נמצא בבלאגן גדול, אולם עד שלא יגיע מישהו מטעמו לבית עצמו אי אפשר יהיה לדעת מהו השלל עימו יצאו שני הגנבים. אם בפעם הקודמת הפורצים התחזו לשליחים שבאו למסור פריטים למשפחה, הפעם שני הגנבים פשוט קפצו מעל הגדר, שברו חלון ופרצו פנימה כשהם מותירים מאחוריהם כאוס גדול.
הסיטואציה אינה קלה והציפה שוב את הטראומה של השוד הקודם. אי אפשר לדעת עוד כיצד המשפחה תנהג שכן הכל עוד טרי. ייקח עוד זמן מה כדי להבין מה יקרה ועל פי הסביבה הקרובה של זהבי, כל האפשרויות נמצאות על השולחן. בהנחה ולא יבקש לעזוב ולסיים את דרכו בהולנד בשל מקרי השוד שחזרו על עצמם, ויבחר להישאר, ישנה אפשרות כי יבקש להחליף בית בהולנד. גם חזרה עד לסיום העונה בלי המשפחה היא אפשרות שעל השולחן והתקופה הקרובה תקבע לאן תנשב הרוח.
2 צפייה בגלריה
שי וערן זהבי. יקבלו החלטה בקרוב לגבי עתידם בהולנד
שי וערן זהבי. יקבלו החלטה בקרוב לגבי עתידם בהולנד
שי וערן זהבי. יקבלו החלטה בקרוב לגבי עתידם בהולנד
(חגי מיכאלי)
בפעם הקודמת המשפחה הראתה חוסן נפשי גדול מאוד ובימים הקרובים יהיה אפשר לדעת יותר בנוגע להחלטה שלה לגבי החזרה לאמסטרדם. כך או כך הם לא תיכננו לשוב לשם לפני חודש ינואר. צריך לזכור כי בלי קשר, בסיום העונה זהבי מסיים חוזה בפ.ס.וו. בינתיים, זהבי בדובאי עד סוף החודש עם מאמן הכושר ערן שדו לצורך השיקום מפציעתו בברך. גם פיזיותרפיסט הנבחרת יגאל צברי שוהה איתם. הוא ימשיך לעבוד קשה על השיקום לפי תכנית העבודה עד סוף דצמבר.
כזכור, בראיון שהעניק זהבי ל-ONE רק לפני כחודשיים הוא סיפר על השוד הקודם והצלקות שהוא הותיר על משפחתו: “אני לא נוסע למלון במשחקי חוץ בהולנד. כשיש משחק באירופה אז תמיד מישהו עם אשתי והילדים. לקח לנו זמן לחשוב ולהתאושש. לא אגיד לך שהחיים פה בהולנד ורודים, יש הרבה משברים בפן האישי, גם עם הילדים ודברים נוספים, זה לא קל. נצטרך לחשוב קדימה מה לעשות אבל אנחנו משתדלים לטפל בהכול ולעשות הכול כדי שיהיה לנו טוב. להגיד לך שהסיטואציה היא כמו שהיה לפני ושזה קל, זה לא”.
כשפורסמו התמונות של הפורצים, זה בטח השפיע על הילדים גם. ”הילדים לא ראו את זה, דאגנו להסתיר. שי ואני ראינו ואלו היו תמונות לא קלות. לראות אותם יוצאים בנונשלנטיות מהבית אחרי מה שעשו. זה השפיע גם על שי וגם עליי, אני לא רגוע ורואה את אשתי לא רגועה ולא שמחה לפעמים. לפעמים בא לי לזרוק הכול ולעוף, אבל זה המבחן שלנו שאנחנו צריכים לעבור לפעמים כמשפחה. אנחנו חזקים וביחד וזה הכי חשוב”.