1 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה מעודד את סרחיו אגוארו
ג'רארד פיקה מעודד את סרחיו אגוארו
ג'רארד פיקה מעודד את סרחיו אגוארו
(רויטרס)
הקריירה של סרחיו אגוארו מתקרבת לקיצה. בספרד דווח היום (שני) שהחלוץ יודיע ביום רביעי באופן רשמי על פרישה בגיל 33 וזאת בשל הבעיות בליבו. החלוץ שהגיע לברצלונה רק בקיץ האחרון בתקווה לשתף פעולה עם ליאו מסי שעזב לאחר מכן לפ.ס.ז', סבל מפציעה, מיעט לשחק ואחרי שכבר חזר, התברר שהוא סובל מבעיה בקצב הלב.
אחד החלוצים הגדולים בדור הנוכחי הספיק לערוך רק חמש הופעות בכל המסגרות במדי הבלאוגראנה וכבש שער בודד בקלאסיקו מול ריאל מדריד. כעת נראה שזה גם יהיה הפינאלה העצוב של אגוארו אחרי שעוד בחודש נובמבר דווח בתקשורת הקטלונית כי מצבו הרפואי ייאלץ אותו לתלות את הנעליים. לפי הדיווח העדכני מהיום, בברצלונה כבר תכננו אירוע פרידה מהחלוץ, שאמור להתקיים בהמשך השבוע.
במקביל, נראה שאגוארו לא השחקן היחיד בברצלונה שחושב על פרישה. ב'אל נאסיונל' הקטלוני פורסם כי ג'רארד פיקה הודיע לז'ואן לאפורטה ולצ'אבי שבכוונתו לעזוב בסיום העונה. יש לציין שבעבר פיקה דיבר על עתידו ולא התלהב מפרישה כשהוא שחקן מחליף, כך שייתכן שהבלם הוותיק בעצם יתלה את הנעליים בקיץ. "אני אפרוש בבארסה", הוא אמר בעבר.
לפי הפרסום, הכוונה של פיקה לא להמשיך לשחק בקבוצת נעוריו גם בעונה הבאה נובעת, בין היתר, מתוך רצון לסייע לצ'אבי לעשות את המעבר לעידן הבא באופן חלק יותר. כידוע, בסגל של בארסה יש לא מעט צעירים, חלקם בלמים כמו אריק גארסיה ורונאלד אראוחו, ולמרות הדעיכה של פיקה בשנים האחרונות, הבלם שעוד שיחק עם צ'אבי עדיין שמר על מעמדו כשחקן הרכב.
בתוך כך, דני אלבס נכלל בסגל של בארסה למשחק מול בוקה ג’וניורס לזכרו של דייגו מראדונה. הברזילאי הוותיק יוכל לשחק באופן רשמי רק ב-2022, כך שמול בוקה זו תהיה הבכורה המחודשת שלו. פרט לכך, צ’אבי זימן לא מעט שחקנים צעירים מבארסה ב’, ביניהם הבלמים ארנאו קומאס ומיקה מארמול.