4 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה וסרחיו ראמוס
קיליאן אמבפה וסרחיו ראמוס
קיליאן אמבפה וסרחיו ראמוס
(אינסטגרם)
ריאל מדריד הוגרלה היום (שני) פעמיים במסגרת ליגת האלופות, כאשר המפגש הראשון זימן לה את בנפיקה ליסבון בקרב על הכרטיס לרבע הגמר, אבל ההגרלה בוטלה בעקבות טעויות שהתרחשו. בפעם השנייה נקבע סופית: הבלאנקוס יפגשו בקרב על הכרטיס לשלב הבא את פאריס סן ז’רמן ואת קיליאן אמבפה, ששמו נקשר ללבנים.
בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו בשמינית הגמר, ריאל המשיכה לזכייה במפעל. כעת, היא תפגוש את אמבפה, שמסיים את חוזהו בקיץ ויוכל כבר מינואר לחתום על הסכם ראשוני עם הקבוצה מבירת ספרד, ואז לפגוש אותה, דבר שבוודאי ישפיע. שמות נוספים בולטים במפגש הם ליאו מסי, שיפגוש לראשונה את הלבנים עם קבוצה שהיא לא ברצלונה, וסרחיו ראמוס, הקפטן של ריאל בשנים האחרונות, שעבר גם הוא הקיץ לפ.ס.ז’.
4 צפייה בגלריה
ליאו מסי וסרחיו ראמוס
ליאו מסי וסרחיו ראמוס
ליאו מסי וסרחיו ראמוס
(רויטרס)
בריאל מתארים את הגרלת שמינית הגמר כ”סקנדל” וזועמים מאוד על כך שההגרלה לא נערכה מהיכן שהטעויות התחילו. תחילה הלבנים הוגרלו נגד בנפיקה, ורק לאחר מכן התרחשו כל הטעויות. למרות זאת, אופ”א הייתה נחושה בדעתה לקיים את כל ההגרלה מחדש, כשהמפסידה הגדולה היא כמובן ריאל שזכתה ליריבה קשה בהרבה ממה שקיבלה תחילה.
אמיליו בוטרגניו, נציג ריאל מדריד, אמר: “ההגרלה הייתה מצערת וקשה מאוד להבנה. אנחנו עומדים בפני משחק קשה מאוד, אבל עם ביטחון שהקבוצה תעשה שני משחקים גדולים כדי להיות גם בהגרלת רבע הגמר”.
4 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד
(רויטרס)
בתוך כך, בתקשורת הספרדית חזרו לארכיון ומצאו ציטוט מעניין של סרחיו ראמוס, כזה שהפך לוויראלי מרגע תוצאות ההגרלה. אקס הבלאנקוס צוטט ב-2019 כשאמר את הדברים הבאים: “לעולם לא אלך לשחק בקבוצה שתתחרה בריאל מדריד”. כעת, זה מה שיקרה.
בנוסף, למעלה משנתיים לאחר מכן, ראמוס נשמע אחרת אחרי ששמע את ההגרלה: “הלוואי והיינו מקבלים קבוצה אחרת. יש לי הרבה חיבה לריאל וזה לא ישנה כלום, אבל אעשה הכול כדי שהקבוצה שלי תעבור, אמות בשביל הקבוצה שלי מול ריאל. בהתחלה שמעתי שיונייטד הוגרלה מולנו, אבל ההגרלה לא נחשבה. אמבפה? אי אפשר לדעת מה יקרה, אבל אני רוצה אותו בקבוצה שלי”.
הספרדי התייחס גם לליאו מסי: “יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד, אנחנו מנסים לעזור לפ.ס.ז’ לנצח והמטרה היא ליגת האלופות. אני וליאו יכולים לתרום, יש לנו מערכת יחסים של הערצה וכבוד משני הצדדים”.
בתוך כך, בגזרת הרכש של הלבנים מהבירה, אנטוניו רודיגר ממשיך להתקרב. בלם צ’לסי דחה את ההצעה של הבלוז לחוזה חדש, וב’גרדיאן’ מדווחים שהבלאנקוס פייבוריטים לצרפו בקיץ בחינם. הגרמני דחה הצעה בגובה 140,000 ליש”ט בשבוע, כאשר הוא רוצה להרוויח 200 אלף ליש”ט בשבוע, סכום אותו ריאל מוכנה לשלם לו.
4 צפייה בגלריה
אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר
(רויטרס)