2 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' מושך בחולצתו של ליאו מסי
לוקה מודריץ' מושך בחולצתו של ליאו מסי
לוקה מודריץ' מושך בחולצתו של ליאו מסי
(רויטרס)
בסוף יום שייזכר גם בשל הפארסה המביכה של אופ”א עם הטעויות החמורות בהגרלה, זו שהתקיימה מחדש סידרה לנו מפגשי ענק בשלב שמינית גמר ליגת האלופות, כשבראשם: פאריס סן ז’רמן, עם ליאו מסי, סרחיו ראמוס וקיליאן אמבפה, יפגשו את ריאל מדריד לקרב בעל פיקנטריה גבוהה.
ראמוס כמובן יפגוש את האקסית, אמבפה אולי את הקבוצה אצלה יחתום, אבל הסיפור המעניין יגיע מכיוונו של מסי: הפרעוש רשם לא מעט הופעות גדולות והיה שותף למשחקי ענק נגד הבלאנקוס, אבל בפעם הראשונה יעשה זאת לא כשחקן ברצלונה. אז מה המאזן של הארגנטינאי מול שיאנית הזכיות באירופה? הנה הוא לפניכם:
מסי רשם 45 משחקים מול ריאל מדריד ובהם כבש 26 שערים ובישל 14. לפרעוש 19 ניצחונות עם ברצלונה, 11 משחקים הסתיימו בתיקו והוא נכנע 15 פעמים לבלאנקוס. מסי מחזיק בתואר המרשים של מלך השערים והבישולים של הקלאסיקו בכל הזמנים, אך לא כבש או בישל מאז 2018 במפגש הענק.
2 צפייה בגלריה
ליאו מסי וקארים בנזמה לפני המשחק
ליאו מסי וקארים בנזמה לפני המשחק
ליאו מסי וקארים בנזמה לפני המשחק
(La Liga)
זה יהיה מפגש ראשון של מסי מול ריאל בנוקאאוט של ליגת האלופות מאז עונת 2010/11, אז הפרעוש וברצלונה הדיחו את הבלאנקוס עם 1:3 בסיכום בחצי הגמר. מסי כבש אז צמד, כולל את אחד משעריו הגדולים בקריירה בסללום שהסתיים רק ברשת של איקר קסיאס - במשחק הראשון שזכור, בין היתר, בשל הרחקתו של פפה אחרי ספק עבירה על דני אלבס.
בעונה ההיא בארסה של פפ גווארדיולה הגיעה לשיאה עם זכייה בליגת האלופות אחרי 1:3 בגמר בוומבלי על מנצ'סטר יונייטד, אבל מאז מסי זכה רק עוד פעם אחת בגביע עם האזניים הגדולות - בעונת הטרבל השני של בארסה (2014/15) עם ניימאר, שמשחק איתו גם היום בפ.ס.ז'.