3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(איציק בלניצקי)
“נכנסנו לקצב”, אמרו בהפועל ירושלים אמש (שני) לאחר הניצחון 75:87 על הפועל תל אביב במסגרת המחזור התשיעי של ליגת ווינר סל. האדומים לבנים מהבירה עזבו את היכל קבוצת שלמה מרוצים ומחויכים כאשר בסביבת הקבוצה ראו בניצחון ובכלל ביכולת לאחרונה ככאלו שבמידה ויימשכו, יכולים לקחת את הקבוצה כמו גם את העונה כולה למקומות טובים.
קבוצתו של יותם הלפרין תשחק בשבת הקרובה מול עירוני נס ציונה, וכשביום רביעי במסגרת ליגת האלופות הם יפגשו את מנרסה שהודיעה אתמול כי איבדה את הקלעי גיים ג’ו שקרע את גיד האכילס.
בסביבת הקבוצה מדברים על השינוי שהקבוצה עברה, כעת הדברים על הפרקט נראים טוב יותר. הקצב, הסדר בהתקפה – כל אלו נראים טוב יותר, כאשר כזכור בקבוצה עדין מחפשים לבצע שינוי נוסף בסגל. מהרגע בו הגיע סולימאן בריימו ניכר כי יש שיפור בכל מה שקשור לנוכחות של הקבוצה בצבע, יחד עם זאת הגעתו של בריימו כאמור לא אמורה להיות המהלך האחרון של המועדון בכל הנוגע לסגל.
האדומים לבנים היו מרוצים אתמול מהמצ'אפים ההגנתיים של ווילי וורקמן על ג'ייקובן בראון, אך מעל לכל השמחה של הפועל ירושלים מגיעה בעיקר לאור העובדה שגם בליגת האלופות של פיב"א הדברים מתחילים להיראות טוב יותר.
3 צפייה בגלריה
אדם אריאל חוגג עם בריימו
אדם אריאל חוגג עם בריימו
אדם אריאל חוגג עם בריימו
(אורן בן חקון)
ג'יילן אדאמס שוב הראה יכולת שיכולה לקדם אותו מאוד בקריירה שלו אך מי שזכו דווקא למרב המחמאות היו אדם אריאל ורטין אובאסוהן. אריאל קלע כמה זריקות גדולות, אבל הסיפור מבחינתו היה דווקא העובדה שנקלע לבעיית עבירות ועדיין הצליח לא רק שלשמור את עצמו מלבצע עבירה חמישית, אלא גם הצליח להפריע לג'יי פי טוקוטו. בנוסף, הוא היה מעורב במהלך ההגנתי שהוביל לשלשה של שון קילפטריק בהתקפת המעבר שהתחילה את הבריחה של האדומים מהבירה לעבר הניצחון. אובאסוהן מאידך הצליח להגיע לסל ולסחוט עבירות מתי שרק רצה ואת המשחק הוא סיים עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים.
ג'יילן אדאמס אמר לאחר המשחק: “זה היה משחק קשה ומצאנו את הדרך לנצח, התקפית לא היה לנו את המשחק הכי טוב שלנו בקליעה ובביצוע, אבל מצאנו את הדרך לנצח שזה מה שחשוב לזהות של הקבוצה שלנו. המאמן נותן לנו את הביטחון וזה חשוב מאוד על המגרש, הוא נתן לנו הרבה מקום לפעול. סו הוא שחקן שמביא אנרגיה, מנהיג, קלע היום מבחוץ. הוא לקח הרבה ריבאונדים בהתקפה, הוא שחקן חשוב בשבילנו, אנחנו צריכים אותו. אנחנו עדיין בבנייה, עדיין רחוקים מהמטרה שלנו, זה עדין מוקדם בעונה, מנסים לשפר את הדברים החלשים במשחק שלנו”.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(איציק בלניצקי)