4 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
במרחק נגיעה. סטף קרי הגיע למשחק עם אינדיאנה הלילה (בין שני לשלישי) במטרה ברורה – לשבור את שיא השלשות בהיסטוריית ה-NBA. יחד עם זאת, הכוכב שסיים עם 26 נקודות ו-5/15 מחוץ לקשת עדיין רחוק שלשה אחת מהשוואת שיא כל הזמנים של ריי אלן האגדי ושתיים מלהיות לבד בפסגה, מה שככל הנראה הוא יעשה במשחק הבא של הווריורס מול ניו יורק ניקס.
“אני נהנה מהרגע ועכשיו כבר דופק על מפתן הדלת, זה סוראליסטי”, אמר קרי שהוסיף: “אני רק רוצה לתת לזה לקרות, דבר אחד שלמדתי בשלושת המשחקים האחרונים הוא להמשיך לשחק כדורסל, להמשיך לקחת זריקות שאתה חושב שתקלע וליהנות מהחוויה בגלל שעברה לה דרך ארוכה”.
4 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
קרי מחזיק כעת במאזן של 2,972 שלשות בקריירה בעוד שלאלן אחת יותר. מי שקצת הרגיע את החגיגות היה מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, שאמר בסיום: “אני חושב שהוא ניסה מעט יותר מדי במשחקים האחרונים, הוא רק ניסה לזרוק משלוש ולהגיע לשיא שלו. זאת תהיה הקלה מבחינתו אני מניח וכך גם לקבוצה שלנו כשישבור, אבל אני חושב שהוא קצת ניסה יותר מדי. הרבה מהזריקות קרו במעברים, בפיק אנד רול, הוא רק צריך לבצע את המסירה הפשוטה, הוא יודע את זה, אבל הוא קצת מנסה יותר מדי לעשות מהלך גדול”.
קרי לא לקח קשה את הדברים של מאמנו וצחק לאחר מכן: “ברור, כי יש לי את השיא. אני מבין את מה שהוא אומר על הקלה”. על החוויה במהלך המשחק אמר הגארד: “זה היה מדהים, הקהל היה אדיר למרות שזה לא קרה. פילדלפיה הייתה מדהימה, בכל שלשה הקהל השתגע, פשוט בכל שלשה”.
4 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
במעבר לחדשות פחות טובות – פורוורד מילווקי, כריס מידלטון נפגע במהלך ההפסד 117:103 של הבאקס לבוסטון וסובל מפציעה בברך שמאל. מאמן מילווקי, מייק בודנהולצר התייחס לפציעה של אחד השחקנים המרכזיים בעונת האליפות האחרונה: “נדע יותר מחר אבל אני חושב שיש תקווה מסוימת שזה לא רציני. חייב לחכות ולתת לזה זמן”. כוכב הקבוצה, יאניס אנטטוקומפו הוסיף: “לא ראיתי את המהלך, רק ראיתי אותו צולע החוצה. נפגשנו בחדר ההלבשה לאחר המשחק ושאלתי אותו אם הוא בסדר, הוא אמר שכן. נקווה שהוא בסדר ומוכן כבר לרביעי (מול אינדיאנה).
4 צפייה בגלריה
כריס מידלטון מדדה החוצה
כריס מידלטון מדדה החוצה
כריס מידלטון מדדה החוצה
(רויטרס)